ویرگول
ورودثبت نام
parham khalili
parham khalili
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کیفیت ظاهر امنیت

سلام نمی دونم برنده میشم یا نه این برام مهم نیس واقعا .من اومدم تا راست بگم درباره سامسونگ

سامسونگ مشهور ترین برند جهان است

نمی تونم اینو از سامسونگ گله کنم چون سامسونگ که قیمت اینجارو می گه اینجا دلار بالاس دست منو تو هم نیس پس قبول کنید قیمتو نمی شه کاری کرد

کیفیت :سامسونگ در گوشی مخصوصا تبلت هاش کیفیت بالایی رو داده فوق العاده خوب حتی گوشی هایه قدیمیش پس از نظر کیفیت سامسونگ از نظر من خیلی خوبه

ظاهر :ببینید سامسونگ در گوشی و تبلت های جدیدش ظاهر خوب را اورده و گوشی های قدیم و جدیدش خیلی متفاوتند ظاهر خوب

امنیت:تصور من از امنیت اینه که سامسونگ ۶۰ درصد برا امنیت کار کرده که می تونم به گم هر چیز بالای ۵۰ یعنی عالی یا خیلی خوب ببینید الان هم سامسونگ در بعضی از گوشی های جدید و قدیمیش ایبی در امنیت داره ولی من می گم عالی

با تشکر . پرهام خلیلی

روایتگرباشسامسونگ گوشیتبلت گوشیامنیت کیفیتظاهر دوربین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید