ویرگول
ورودثبت نام
مهبد کیانیراد
مهبد کیانیراد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مظلوم نمایی و تحقیر خویش

هر ادمی به شیوه منحصر به فرد خودش در حال برقراری ارتباطه /یکی با تحقیر دیگران و در عین حال یکی با تحقیر خودش /

خب راسیتش من جز دسته دومم / میخام با بدبخت نمایی و مظلومیت بیش از حد توجه دیگران را نسبت به خودم جلب کنم / زمان ها سال ها ماه ها گذشت /دیگه وقته تغییرات بنیادیه /

دیگه افراد حال و حوصله نالیدن افراد ظعیفو ندارند /اگه اعتماد به نفس نداشته باشی اون ها تورو له خواهند کرد /پس سرت بالا بگیر و برای این مسیری که اومدی به خودت افتخار کن /

باید معنای فروتنی و خویشتن پذیری رو درک کنم / من نه از کسی بالاترم نه پایین تر / من همینطور که هستم کافیم / زندگی با ارزش ها و باور های خودم /

نمیدونم ولی گاهی خیلی گیج و سردرگم میشم / نمیشه یک معنا و یک چیز را به همه انسان ها زد / هر کس روحیات مختلفی داره / هر کس از فرهنگ و خانواده مختلفی میاد /تو فقط انسان های هم فرکانس خودتو پیدا کن / راه خودتو برو و به انسان های واقعی که نیاز داری در این سفر را پیدا خواهی کرد / سفر ادامه دارد ..


تحقیرمظلوم نمایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید