ویرگول
ورودثبت نام
جواد عرب صاحبی
جواد عرب صاحبی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

خاطرات یک طلبه در استان خوزستان شهرستان لالی 2


به نام خدا

امشب جمعه ست شبی که بسیاری از مردم در تلاطم واضطراب نتیجه انتخابات است

طرفداران اقای پزشکیان و اقای جلیلی تمام هم و غم شان و موضوع اصلی ودغدغه شان پیروزی کاندیدای مورد نظر خودشان هست اما برای من داستان به شیوه دیگری هست اضطراب واسترس و احساس گناه همواره با من است ناراحتی من بیشتر از این قرار است که نکند مثل سال های گذشته نتوانم مفید واقع بشوم برای اقا امام حسین علیه السلام

در دوراهی عجیبی گیر کردم از طرفی استان خوزستان وشهرستان لالی با مسافت زیاد ش فکرم رو به خود جلب کرده است از طرفی اگر من بروم امسال شاید دکور مجلس اقا امام حسین با شور وش درست نشود باید از خانواده مشورت بگیرم و نظرشان رو بدانم

تصمیم را گرفته ام ان شالله فردا به سمت استان خوزستان وشهرستان لالی حرکت می کنم به قول بابام و مامانم کار برای امام حسین علیه السلام ست و فرق نمی کند کجا باشد

وسایلم را جمع کردم وان شالله فردا حرکت خواهم کرد مامان م میگفت دایی فردا احتمالا برود گناباد

زندایی گفت فعلا که امشب در صحرا باید جای گوسفندان باشد فردا دوباره از او خبر بگیر


امام حسیناستان خوزستانلالیجواد عرب صاحبیمحرم
طلبه سطح ۳ حوزه علمیه _ مربی حفظ تخصصی قرآن کریم _ پژوهشگر ادیان و مذاهب _ پژوهشگر غرب شناسی _ شیطان پرستی _پژوهشگر منطقه قفقاز_ مدرس دوره های عملیات روانی _ ترور آنلاین _ غرب شناسی استراتژیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید