ویرگول
ورودثبت نام
فرزاد دهقانی
فرزاد دهقانی
خواندن ۲ دقیقه·۱۴ روز پیش

لندو برای وام و خدمات، هرگز از این اپ استفاده نکنید!

لندو، امروز به صورت اتفاقی تصمیم گرفتم از سایت لندو برای خدمات مالی استفاده کنم و حساب کاربری لندو را ایجاد کردم اما از کارم به شدت پشیمان هستم، از اینکه چرا شتابزده و بدون خواندن نظرات کاربران بازار و مایکت دست به چنین اقدامی زدم، امروز برای اعتبارسنجی وام مشتریان مبلغ هنگفتی نسبت به سایر سایت های اعتبار سنجی در حدود 86 هزارتومان پرداخت کردم اما به محض پرداخت هیچ پیامک تاییدی برای من ارسال نشد تا بتوانم گزارشم را مشاهده کنم، وقتی هم با پشتیبانی تماس گرفتم مثل طوطی حرف هایشان را فقط تکرار می کردند و هیچ پاسخ منطقی برای ایراد سایتشان نداشتند گفتند سایت درست می شود، فردا مراجعه کنید این در حالی است که در سامانه ی آیس یا سایر سامانه های مشابه کافی است مبلغ کمتری را بپردازید تا همان لحظه گزارش اعتبار سنجی شما آماده شود، عجیب تر اینکه هر چه درخواست کردم سفارش مرا کنسل کنند این کار را نیز انجام ندادند و مبلغ مرا برگشت نزدند که باعث شد به عنوان کافی نتی کسب و کارم دچار ضرر شود، چون تمام مشتریان این خدمت را به صورت فوری فوتی احتیاج دارند و جای هیچگونه تعللی نیست وقتی نظرات کاربران بازار و مایکت را خواندم دیدم رقم ضرر من نسبت به سایرین بسیار کوچک هست و افرادی بسیاری از این گلایه دارند که ملیون ها پول پرداخته اند و نتوانسته اند آن را پس بگیرند، واضح نیست کوتاهی نهادهای مسئول و اپلیکیشن هایی مثل بازار و مایکت به چه علت هست و چرا هنوز این اپ را از بازارهای خود حذف نکردند اما خواستم هشداری جدی بدهم به کاربران که از هیچکدام از امکانات این اپلیکیشن متقلب و بی مسئولیت استفاده نکنید چون شائبه کلاهبرداری دارد و معلوم نیست برای شکایت از لندو باید دقیقا به کجا پناه برد! مراقب سایت هایی که از خدمات مالی آن استفاده می کنید باشید در زیر عکس تعدادی از کامنت های مهم را می گذارم تا توجه کنید.


اعتبار سنجیحساب کاربریاعتبار سنجی وام
فریلنسری هستم که از تجربیات خوبم در دنیای وب صحبت می کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید