ویرگول
ورودثبت نام
مبین آشکار
مبین آشکار
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

آهنگ رهگذر مبین آشکار رپر

آهنگ دیس لاو

میتوانید در اینستا مشاهده کنید.

متن آهنگ:،

سلام رهگذر،چطوری داش

تنها کس با لبخند تویی داداش

چون خودم نتوستم بهش برسم

با اینکه کردم بار ها تلاش


از زمین و زمان فراری ام

کسی درکم نمیکنه و، مجرم قضایی ام

شب تا صب خواب ندارم

منتظر گذر سواری ام

**

حس میکنم تو خودم تنها شدم

جوری که می بینم، فقط تنها خودم

امیدی نیست که فردا برم

توی دوستای بدی که نبودن، مث خودم


اجازه بده که تنها برم

مجازی ندیدم، جز تنها دلم

همه حرفام بوده از ته دل

هیچ کدوم نبوده بی قاعده


این دل شیشه ای رو نشکنش باز

بزار ادامه بده، بدون هم راز

اگر کمک نمی کنی نده عذاب

بزار رها بشم دلم توی فضا


ادامه میدم این راهو، حتی غلط

اونم وقتی که میاد پای، خودم وسط

می جنگم واسه خودم، با جون و دل

لبخند خیالی و اصول و شعر

**

مبین اینجاس که، بره جلو

فکر زمین خوردن، بعد بدو بدو

نمی زاره که تو بشی، رها خودت

آزادی رو بزار توی، تلاتمت


این زخمی که دارم، واسه توعه

از دردی که کشیدم، واسه خودت

خوابم رفته رو آبو، حروم شده

مث تیکه چوبی که رو آب، رها شده

*

به جرم های مختلف، متهم میشم

عشق و اعتیاد، به دوستای پیشم

حسی که نداشتم، رفت تو وجودم

من کی هستم، آیا اینو میدونم؟


هیچ مبارزی، هیچ وقت، تنها نبوده

ولی جلوش گرفته بود، صدتا بهونه

غرور جوونی، سلاح سرد

هیجان یهویی، واستا پسر

*

خودتو شناختی که، میری سمتش

نمی دونی چی اومد، سر قلبش

ولی بزار یه کلمه ازخودم بگم

با وجود تو موند، پای حرفش


جنگ پای عقل هست، یا که قلبم

این فکرا فشار میاره، روی نبضم

اگر میخوای شبامون، روشن تر شه

باید دوستی مون، قوی تر شه


اگر اینطوری نباشی، من میمیریم

اگر گلم شکوفا نزنه، سم میگیرم

خودمو بکشم یا که گل بگیرم

تو تنهایی خودم، از رفیقام جون میگیرم

*

این حرفمو، برسون بهش

تو رهگزر دلی که له شد، چه زشت

ولی زنده موند تا، نگیرن خِرِش

تو اون فرشته ای که، نرسید حتی، بهشت

**

یه دنیا حسی که بد، قوی تر میشن

دل داریم میدن، اشکا و، رفیقای پیشم

خاطرات تلخ، میزنن نیشم

حالم خراب بود، ارع من دیشب


ولی ظاهرا، ظاهرم، مرتب میشه

نور دل و باطنم، مشخص میشه

جای دل تو، دل من، منظم میشه

امیدم، این روز، پیداش میشه

(پیداش میشه)
***پایان***


متن آهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید