ویرگول
ورودثبت نام
کلبه وحشت
کلبه وحشت
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خودم

هایکا

خیلی ها راجع به اسمم میپرسن که معنیش چیه و چه جوری خونده میشه و اینجور چیزا

باید بگم این اسمم نیست و لقب منه . هایکا یه اسم کردی پسره و معنیش ارام و مرموز بودنه

معنی اسمم
معنی اسمم


با این که من کرد نیستم و ترکم ولی خب خیلی ها به اسم هایکا میشناسن منو و زیاد اسم اصلیمو صدا نمیزنن.

و خوب خصوصیاتم

یه نمیه شبحم وخوب راجع به این موضوع میخوام یه پست بزارم

عاشق انیمه ام و دارم برای شرکت های انیمه سازی زاپن درس میخونم و طراحی میکنمم

عاشق چیز های ترسناکم

و خوب زیادی مهربونم

برونگرام

و عاشق گروه مانسکین ام

و

خوب دیگه چی بگم

تو کامنت ها از خودم سوال بپرسین

منتظرتونم...

و اینم برای پایان
و اینم برای پایان


لایک وکامنت یادتون نره.

دوستتون دارم


برونگراانیمهطراح انیمههایکانیمه شبح
دنیا مکان ترسناکیه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید