ویرگول
ورودثبت نام
علیرضاسرمستی
علیرضاسرمستی
خواندن ۱ دقیقه·۲۳ روز پیش

فیلمی برای تمامی سلایق!

هیچ وقت فکر نمی‌کردم که روزی برای معرفی یک فیلم کره ای دست به قلم شوم!تنها خاطره ام از فیلم های این کشور برمیگردد به همان جومونگ و امپراطور دریا!ناخودآگاهم به طور غیرمنطقی همیشه به من می‌گفت که آن ها جز سریال های تاریخی چیزی در چنته ندارند!

تا این که برای کسب یک تجربه ی جدید دل به دریا زدم.قبل از آن که فیلم را از فیلیمو دانلود کنم تمام تلاش خود را کردم تا جلوی وسوسه خواندن خلاصه ی فیلم ایستادگی کنم چون همیشه ترجیح میدهم که بدون هیچ پیشداوری یک فیلم را تماشا کنم!

بالأخره دانلود به پایان رسید...

«دونده های سریع»



نکته ای که این فیلم را متمایز میکند این است که برای تمامی سلایق مناسب است و معجونی از تمام ژانر ها می باشد!

کمدی است زیرا لحظات خنده دار دو دوست را به تصویر میکشد که رفاقتشان با یک سوسیس آغاز میشود و رابطه شان به تارمویی بنداست!معلوم نیست که تا آخر دوستی خودرا ادامه میدهند یا خیر!


معمایی است زیرا هر ذهن خلاقی را برای کمک کردن به این دو دوست به چالش می کشد!

سیاسی است زیرا چرخه ی معیوب بروکراسی مدرن را به خوبی نمایش میدهد.

درام است زیرا از رنج افرادی صحبت میکند که توسط جامعه فراموش شده اند.

جنایی هم هست و پراست از صحنه های تقریبا دلهره آور!

من شمارا به این ضیافت به یادماندنی دعوت میکنم!

معرفی فیلمفیلمسینمافیلم دونده های سریعکمدی
معلم خوشحالی که همیشه میخونه وبعضی وقت هامی نویسه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید