ویرگول
ورودثبت نام
شوالیه
شوالیه
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

یاری از شما ..

دوستان ببینید واقعیتش من تو رابطم ی اشتباهی کردم که خانواده پارتنرم متوجه شدن رابطمونو .

و خب میدونم قراره تحت فشارش بذارن .من خیلی نگرانشم که بخواد بخودش اسیب بزنه .

ما ی ساله که باهمیم و عاشق همیم ‌.

فعلا رو دور انکار ارتباطم که شانس بیارم شمارمو ذخیره نکرده باشه .ینی اینکه من اشتباهی زنگ زدم به گوشیش و مامانش برداشته .

فعلا رو دور انکار ارتباطم که شانس بیارم شمارمو ذخیره نکرده باشه .ینی اینکه من اشتباهی زنگ زدم به گوشیش و مامانش برداشته .امیدوارم همه چی به روال عادی برگرده ‌‌‌.

من عاشقشم اماده ی ازدواجم باهاش ولی خانوادش بر این باورن که دخترشون باید سه چهار سال دیگه ینی حدودا ۲۳ ۲۴ سالگی به بعد ازدواج کنه .

این دختر تازه تو امتحانات نهاییشه و ی ماه دیگه کنکور داره و نگران اونا هم هستم .چون باید کنکورشو خوب بده که بیاد تهران دولتی بخونه پیش من .

باباش ادم ارومیه و واکنش تندی نخواهد داشت .

ولی مامانش بخاطر خاطره ی تلخ برادر زادش که نزدیک بود مورد سو استفاده قرار بگیره واکنش نسبتا تندی خواهد داشت ‌‌.

الان سوال اینه که چیکار کنم. فعلا منتظرم که زوجم ی راهی برای برقراری ارتباط پیدا کنه و شرایطو توضیح بده .

من شدیدا میترسم که به روحیات لطیفش اسیب بزنن و اونم از شدت غم تصمیم به خودکشی بگیره ...

که اگه بگیره من هم میمیرم ..


یاری طلبیعشقشکست عشقیخودکشیزندگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید