ویرگول
ورودثبت نام
سعیده سعیدی نژاد
سعیده سعیدی نژاد
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یک پایان و یک‌ شروع دوباره


همیشه شروع کردن سخته، این که چی رو و از کجا شروع کنی، برای من همه چیز از دوران کرونا شروع شد، وقتی که بعد از ۱۰ سال کاری که مشغولش بودم رو مجبور شدیم تعطیل کنیم. شاید به نظر میومد که کار مورد علاقه ام بود اما در واقع نبود، من کار کردن رو دوست داشتم و شاید با توجه به شرایطی که در اون زمان داشتم این تنها انتخابم بود . شاید کار مورد علاقم‌نبود، اما حالم خوب بود چون از نظر مالی استقلال داشتم .

شرایط با همون روال ادامه داشت تا روزی که مجبور به تعطیل کردن شدیم، شاید در ابتدا سخت بود اما باعث شد به مرور بفهمم که دقیقا چی می خوام و به این نتیجه برسم که هیچ وقت برای شروع اون چیزی که می خوای دیر نیست.

روزی که با پله به پله آشنا شدم رو هیچ وقت فراموش نمی کنم، وقتی خوندم که بدون رفتن به دانشگاه و پیش نیاز طراحی سایت رو یاد بگیرین واقعا خوشحال شدم، در واقع یه ستاره تو دلم روشن شد که شاید بتونم به آرزوم برسم. من همیشه دوست داشتم کامپیوتر بخونم و یه چیزی در رابطه با کامپیوتر بتونم طراحی یا درست کنم اما به خاطر مافیای کنکور و روش غلط درس خوندن و وارد دانشگاه شدن از آرزوم خیلی دور شدم. خوندن پست پله به پله یه حس خوبی رو بهم داد که شاید الان وقتشه پس شروع کن.

تو دوره شون شرکت کردم و در طول دوره به جز مطالب درسی با خیلی چیزای دیگه آشنا شدم. این مسیر برای من شروعی برای خیلی چیزا شد ، شروع گوش دادن به پادکست ها، شروع نوشتن مقاله، شروع مطالعه و شبکه سازی در گروه های مختلف و ….

الان که این مقاله رو می نویسم سومین‌ترم هست که در دوره های پله به پله شرکت می کنم. این ترم دیجیتال مارکتینگ پیشرفته بود. خیلی چیزا یاد گرفتم ، متوجه شدم که اصلا علاقه ای به مارکتینگ ندارم اما سئو رو دوست داشتم. به نظرم خیلی جالب و چالش بر انگیزه، این که سعی کنی بین اولین ها باشی. و اینکه بالاخره تونستم‌یاد بگیرم سایت طراحی کنم ، این کار بهم‌حس مفید بودن می ده و حالم‌رو‌خوب می کنه .

الان که اینجام و این مقاله رو می نویسم حال خوبی دارم چون تونستم راهی پیدا کنم که به آرزوهام نزدیک و نزدیک تر بشم و فهمیدم که همیشه می شه شروع کرد و به مقصد رسید فقط باید بخوای و انجامش بدی.

شروعدیجیتال مارکتینگطراحی سایتپله به پلهseo
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید