ویرگول
ورودثبت نام
مهدیه رحیم دل
مهدیه رحیم دل
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

مادرم هم عاشقانه آشپزی می کرد.

من یک مهدیه عاشق آشپزی هستم. از نظر من آشپزی یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست.

آشپزی یک هنر است ، هنر ترکیب عطر و طعم ها و عملی است که به شما کمک می‌کند چیزی را به چیز دیگری تبدیل کنید.خلق یک یا چند غذا، با طراحی ها و طعم های مختلف، آیا جذاب نیست؟

آشپزی یک عشق است. علاقه و عشق در مراحل پخت غذا بسیار مهم است.اینکه شما آشپزی رو از رویه اجبار و وظیفه انجام ندهید.

مادر و پدر ، زن یا مرد مهم نیست چه کسی در منزل شما مسئولیت آشپزی را بر عهده دارد، مهم است که اینکار را از رویه محبت انجام دهد.

در غذاهایتان از ادویه عشق استفاده می کنید؟

ما در مراحل مختلف پخت غذا از ادویه جات متفاوتی استفاده می کنیم که بتوانیم به غذاها عطر و طعم خاصی بدهیم. من سعی می کنم در آشپزی از ادویه عشق هم استفاده کنم . چگونه می توان آن را تهیه کرد؟ کار سختی نیست.

همین که شما با انرژی خوب و مثبت مشغول طبخ غذا می شوید و سلیقه و حوصله ای که به خرج می دهید، این همان استفاده از ادویه عشق است.

بعضی از افراد معتقدند که آشپزی کردن نوعی زمان هدر دادن است . از این زمان می توان استفاده بهتری داشت و کارهای مفید و بهتری انجام داد که در آن موفقیت های چشمگیری شامل شما شود.

کاری به درست و غلط بودن این طرز تفکر ندارم، همه چیز را نگاه و نگرش شما تعیین می‌کند .

جمع شدن همه ی اعضاء خانواده دور هم برای صرف غذا، صحبت و همدلی و حتی مشاوره هایی که در همان زمان کم صورت می گیرد، تبادل انرژی های خوب و مثبت بین اعضاء خانواده و در نهایت کانون خانواده را گرم نگه داشتن، از نظر من این خود خود موفقیت است.

آشپزی شما براه

کانون خانواده ها تون گرم

و غذاهاتون نوش جانتون

????????

آشپزیانرژی مثبتزن مرد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید