ویرگول
ورودثبت نام
??ℜ?:((✨
??ℜ?:((✨
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بیوگرافی آیدلیم ؟!

در جهت سرگرمی.......
در جهت سرگرمی.......

اسم واقعی : کیم یونجی ?✨

اسم استیج : یوری ??️

اصالت و محل تولد : کره ی جنوبی ?? / سئول .

سن : ۲۳ ?

اسم گروه : پینک گرل ?☁️

اسم فندوم : یونا جی ؟!

تعدا اعضای گروه : ۵

نقش : وکال ، رپر اصلی »

وضعیت : مکنه لاین »

لایت استیک : یه الماس آبی \?✨

زندگی من : خب من از ۱۲ سالگی به کیپاپ و خواننندگی علاقه مند شدم . از ۱۵ سالگی خیلی سعی کردم وارد کیپاپ بشم و چون از دو سالگی رفته بودم آمریکا و چون پول زیادی نداشتم با قرض کردن پول اومدم کره ، توی کمپانی بیگ هیت اودیشن دادم و قبول شدم . حدود ۴ سال توی دوران کارآموزی بودم و ۱۹ سالگی قبول شدم . اون موقع گروهمون رو تشکیل دادیم و شش نفر بودیم . یکی از اعضا به علت اینکه پول نداشت از گروه اومد بیرون . و وقتی بیست سالم شد اولین آلبوممون رو که « pink girl » بود دادیم بیرون و شروع به کار کردیم و الانم یه ۳ سالی هست که شروع به کار کردیم »

از ۱۲ سالگی فن بی تی اس بودم ✨? ))

نمیخوام ناراحتتون کنم ولی بی تی اس اون موقع دیگه دیسبند شده ،

یه پست راجع بهش میزارم .....


اینم چهره ی آیدلیم :))))))


شروع کاربی تی اسآبیزندگی
فیک و داستان بزارم ؟؟!!!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید