ویرگول
ورودثبت نام
elmariachiii_bts
elmariachiii_bts
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بولگاری و خون 73 (ساحل ما)

روز بعد همه روی صخره ای نه چندان بلند نشسته بودند و پایین پایشان دریا خودش را به صخره می کوبید. سوک گفت: واقعا برای دردسری که درست کردم متاسفم

نامجون گفت: اینکه تقصیر تو نیست ، و شوگا به نشانه ی تایید سر تکان داد

تهیونگ گفت: سئون هی همه چیزو به ما گفت.

جین همان طور که با شوق به دریا خیره شده بود گفت: بسه دیگه ، حرف زدن رو تموم کنین. من نمیذارم جای به این قشنگی رو با چنین چیزای احمقانه ای به یاد بیارید

و به کوک چشمک زد.

جیهوپ گفت: باز چه ایده ی احمقانه ای داری؟

جین گفت : بیاید بپریم تو اب و این طوری این ساحل مال ما میشه

جیهوپ جین را بلافصله هل داد وسط دریا و خندید. ولی جین در لحظه ی اخر پیراهنش را کشید و با خودش توی اب انداخت. تهیونگ هم دست جیمین را کشید و پرید توی اب ، موقع پریدن جیمین به سوک خورد و نزدیک بود سوک هم داخل اب بیوفته که کوک دستش را گرفت.

سوک جیغ میزد: کوک ... من واقعا شنا بلد نیستم ... حالا چیکار کنم ... من خیلی می ترسم

و دوباره جیغ میزد. کوک یک سره می خندید و فرصت حرف زدن نداشت. جین و بقیه ان پایین توی اب سرد دست و پا میزدند و جیغ می کشیدند. جیمین می گفت: این دیگه چه کاریهههه... یخ زدمممم

جیهوپ بی وقفه فحش میداد.

جین هم از سردی اب داد و بیداد راه انداخته بود ولی به نامجون و شوگا می گفت : شما هم بیاین دمای اب خیلی خوبه ، جیهوپ گفت: دلم می خواد با ارنج بزنم تو دهنت

تهیونگ گفت: یئون سوک نترس ، اگه بیوفتی میگیرمت ،

کوک که تازه خنده اش بند آمده بود گفت: سعی کن بیای بالا و با شنیدن غر های جین دوباره خنده اش گرفت.

سوک گفت: کوک تو که اخرش ول می کنی ، ول کن چرا عذاب میدی؟

کوک گفت: ولت نمی کنم سعی کن بیای بالا ،

- می کنی من تو رو می شناسم

کوک که خنده اش گرفته بود گفت: سوک دستم درد گرفته ، سعی کن بیای بالا ، ولت نمی کنم

سوک دست دیگرش را بالا اورد و هر چه سعی کرد نتوانست خودش را بالا بکشد. کوک با اینکه مدت زیادی نگهش داشته بود خودش را عقب کشید و سوک را بالا اورد. شانه ها و بازو هایش حسابی درد گرفته بود . پس برای انتقام از اینکه نامجون و شوگا هیچ کدام کمکش نکرده اند و مشغول خندیدن به یخ زدن جین و بقیه بودند ، هر دو را توی اب پرت کرد.



قسمت بعدی:

https://vrgl.ir/sdHy5

قسمت قبلی:

https://vrgl.ir/Jti6c
بی تی اسجی‌هوپجانگ هوسوکجینکوک
ما توی اینستاگرام هم صفحه داریم: @elmariachiii_bts
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید