ویرگول
ورودثبت نام
نگین احمدی
نگین احمدی
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه من از محصولات پوستی

سلام من نگینم خیلی برام ارزشمنده که داری تجربه منو میخونی .. من در استانه ۱۷ سالگیم و خب بیشتر ماها در این سن جوش های بدی میزنیم و متاسفانه این چیز هنوز در جامعه رواج نشده که جوش ی چیز طبیعی بلکه خیلی از ماها از جمله خود من اعتماد ب نفسم پایین اومده بود و همیشه حسرت پوست خوب میخوردم که فضای مجازی این حسرت روز ب روز بیشتر میکرد و این ذهنیت برای من ساخت که زیبایی فقط در پوست خوبه.. ازمایش هم انجام دادم

شروع کردم به تحقیق های زیاد از پیج های اینستاگرامی تا دوست و اشنا شروع کردم به زدن mask stick که فکر کنم تبلیغ شو دیده باشید تا ی مدت استفاده کردم برای من خوب بود به پوستمو تمیز میکرد و التهاب جوشارو کمتر. بخش غم انگیز اونجا بود که این ماسک تموم شد و من اونجا بود که فهمیدم این ماسک هیچ خاصیت درمانی نداشت و باعث شد که جوش های بیشتری بزنم بعد از اون فوم سبوفارما گرفتم و واقعا جوش هام کم شد اما چون در روز حداقل ۴ بار استفاده می کردم پوست چرب من تبدیل شده بود ب خشکترین پوست شروع کردم به زدن ماسک ورقه ای بیواکوا پوستمو نرم کرد اما بازم ماسک های ورقه ای کاملا درمانی نیستن و فقط واسه همون ۲ ساعت اول خوبه قبل از میکاپ باعث میشه نرم بشه و ارایش بهتر بشینه روی پوست ‫{برای من که اینطور بود} مرطوب کننده moisturizing از برند my مرطوب کننده خوبیه البته فقط برای پوست خیلی خشک بعد از اینکه خشکی پوستم برطرف شد دیگه ازش استفاده نکردم چون پوست من چرب و باعث جوش شده بود . از فوم سبوفارما استفاده کردم اما این بار فقط ۲ بار استفاده میکردم شب و روز از تونر ویتامین c سی گل استفاده میکردم پوستم خوب شده بود اما هنوز جا داشت برای بهتر شدن کم کم مهر ماه شد از اونجایی ک من خیلی استرسیم [ در حال تلاشم که این ضعف حل کنم] شروع کردم ب جوش های زیاد زیاد از ضد جوش olivex کرم خوبی بود ب شرط اینکه پوست کاملا تمیز باش{به توصیه پزشک گرفتم} بعد استفاده بشه و گرنه جوش بیشتر میشد و از ضد افتاب میبلین استفاده کردم من راضی نبودم چون بافت چربی داره .. بعد از ی مدتی ک حجم درس ها زیاد شد من حتی دیگه تایم اینو نداشتم ک ب پوستم برسم اینقدر که خودمو غرق درس میکردم .. روز به روز بیشتر ناراحت بودم از اینکه پوست بدی دارم طوری که زنگ های تفریح ماسکمم در نمیووردم و در بیرون از مدرسه همیشه کرم پودر میزدم اخرای اسفند بود که به فیشیال رفتم

تجربه من از اولین فیشیال: من فیشیال معمولی انجام دادم قشنگ انگار لایه ای از پوستم برداشته شده بود اما متاسفانه صورتم به شدت ملتهب شده بود و جای جوش باقی مونده بود از بیوتی تراپیست مشاوره گرفتم و به پیشنهاد اون ابرسان لافارر ضد جوش لافارر و ترمیم کننده لافارر و ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک تهیه کردم و مداوم استفاده میکردم محصولات خوبی بود ضد جوش خیلی قوی نبود ترمیم کننده کاملا جای جوش ترمیم نمیکرد اما میشه گفت ابرسان لافارر واقعا یکی از بهترینااااست و واقعا پوستو شفاف میکنه و اصلا باعث کدری پوست نمیشه بافت نازکی داره و جوش نزدم. اما متاسفانه قیمت محصولات لافارر زیاد بود و من بعد از تموم شدن محصولات دیگه تهیه نکردم و از اونجایی که پوست من با این محصولات حالش خوب بود بعد از دو روز جوش ها زیادتر شد.

شروع کردم ب استفاده از محصولات قبلی خودم شکلات خوردن محدود کردم سعی کردم نوشابه کمتر بخورم رو بالشتی هر ۴ روز عوض میکردم و نمیزاشتم موهای سرم چرب بشه چون باعث جوش در پیشانی می شود جوش هام تقریبا درمان شدن اما جاش جوش ها باقی مونده بود خستم شده بود امتحانات هم شروع شده بودو من حسابی استرس داشتم بعد از امتحانات روتین پوستی خودمو شروع کردم اما متاسفانه فوم سبوفارما پیدا نکردم و فوم vitalayer استفاده کردم فوم خوبیه اصلا باعث خشکی نشد برای من. ابرسان زرد چوبه neutrogena و از تونر سی گل بعد از فوم استفاده کردم و بعد از اون از ابرسان هر دو روز هم از ماسک ورقه ای استقاده کردم بعد از مدتی ب یک انلاین شاپ معتبر سرم ضد جوش بیواکوا سفارش دادم و روتین من شده بود فوم و فقط سرم میزدم پوستم چون پوست زمانی که چند محصول همزمان استفاده بشه باعث جوش بیشتر بشه پوستک واقعا خوب شده بود اما جوش های زیر پوستیم حالمو بد میکرد دوست داشتم پوستم کاملا صاف باشه نوبت فیشیال گرفتم این بار پیش ی بیوتی تراپیست دیگه

اسید تراپی انجام دادم و الان از فوم نیتروزنا استفاده میکنم و از ضد جوش و همچنین ابرسان ان طبق گفته بیوتی تراپی شوینده هایی با براش سیلیکونی براش اونها مرطوب و باعث جمع شدن میکروب و قارچ میشه ..سرم های نظیر بیواکوا بد نیستن اما بیشتر انها فیک و زیاد خاصیت درمانی ندارن

دوست من ؛ مثل من محصول عوض نکن چون اسیب خیلی زیادی ب پوست میزنه سعی کن از یک فرد متخصص کمک بگیری روتین منظمی داشته باش ازمایش. انجام بده و کمتر خودتو مقایسه کن که تو در هر شرایط بهترین نسخه از خودتی??‍♀️???



پوستفضای مجازیمهر ماهضد جوش
اینجا از تجربه هام میگم و شرح حال..?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید