ویرگول
ورودثبت نام
_موجود زنده_
_موجود زنده_
خواندن ۲ دقیقه·۹ ماه پیش

فحش ناموس به تابستان

شهریور لعنتی رسید و دو هفته بعد باید بریم به جایگاه ابدی مون مدرسه

تابستان نروو جون ننت نرو بری اوضاع از اینم بدتر میشه.



خوب امسال قراره برم نهم و آخر سال انتخاب رشته کنم ولی مشکلم اینه که الان نمیدونم بزرگ شدم قراره چه گوهی بشم ببعضیا میگن برو دنبال استعدادت خوب ولی من نمدونم استعدادم چیه بعضیای دیگه هم میگن برو دنبال علاقت ولی خب من علاقه هم ندارم .

من حتی نمیدونم به کی فحش بدم به تابستون فحش بدم یا به مدرسه اه اوضاع بدیه اومیدوارم هیچکدومتون تجربه نکنه

بگذریم ولی تابستون خوبی بود امسال اولبن سالی بود که دو ماه ps4 بازی کردم گاد اف وار رو تموم کردم جی تی ای 5 تموم کردم یه بارم تو فوتبال 8 هیچ دوست اوسکلم رو بردم زرت و زرت گل میزدم .

این تابستون اولین درامدمم در آوردم یه ماه کار کردم از صب تا شب 3.5 ملیون گرفتم با پس انداز ای قبلیم تو حسابم حدودا 10 تومن هست (وای لو دادم همه چیو) میخوام یه نقشه بریزم ps4 ( مال شوهر خواهرمه یعنی شوهر که نه ولی نامزد ابجیمه ) رو بفروشن با پس اندار های حلال من بتونیم یه ps5 بخریم چون دیگه برای ps4 بازی نمیاد و این روزا تنها چیزی که بهم آرامش میده بازی کردنه.

راستی تازگیا از رپ خوشم اومده (هم بدم میاد هم خوشم میاد) شاید بگید چی گوش میدی منم میگم پیشرو ،هیچکس اره چرت پرتم زیاد میگن.

دیروز یه حساب سر انگشتی کردم دیدم یه نفر تو یوتیوب اگه ویدیوش 100 هزار ویو بخوره 20 میلیون دشت کرده میخوام بزنم تو کار یوتیوب البته می ترسم خزو خیل خطابم کنین پس نمیرم.

راستی یادم رفت بگم دوستان اهل دل با 25 تومن میشه یه ps5 بدرد بخور خرید یا هنوز باید با قیمت ps5 مسابقه بدم؟

ولی اگه مامانام عیدی ها و کادوی تولدم رو نمیگرفت الان خانوادمون میلیاردر بود حساب بکنید با کادوی تولد من و ابجیم یه یخچال 5 سال پیش یه لباسشویی چند سال پیش و امسالم ماکروفر گرفته یعنی نصفشون که کنی میشه حدود 100 میلیون مامانم ازم غارت کرده .

خلاصه که مدیر سایت های خاک بر سری واقعا باهوشن سایت های خاک بر سری بیشتر از خود گوگل بازدید دارن احتمالا کار خود ایلان جونه چون هرکسی اونقدر پول در آورده بود پولدار ترین فرد دنیا بود.

الان ساعت 10:01 دیقه است و احساس گاد بودن دارم تو این دیقه

میدونم چرت پرت نوشتم ولی ممنون که خوندید دوستان مومن و درسخوان من


psچرت و پرتgta5ps4جی تی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید