ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی گرمه ای
مرتضی گرمه ای
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

کربلایی مرتضی گرمه ای


#شور | ای غم

شب دوم ماه محرم الحرام

ای غم مقدس که باز /تو دلم جوونه زدی


سر حالم تو روضه // اصلاً انگار غم میخوام

من اصلاً از دنیا چی می خوام ، محرم میخوام

یه دقیقه از عمرم /مونده باشه ، دم میخوام

نفس های آخر رو // پای این پرچم میخوام

دنیای من ، همین دمه

هر چی بگم ، حسین کمه

دنیا یه دل خوشی داره

اونم محرمه

آقام حسین حسین حسین

تا که اسمتو می برم// گریه می کنم بی هوا

چقدر حالمو خوب کرده // این حسین حسین گفتنا

مگه اسمت چی داره// که دلم آشوب میشه

تا دم مرگم پیشت // باشم چقدر خوب میشه

دنیای من همین دمه ...

من از تو دل نمیکنم

با تربت تو ساختنم

تا وقتی که نفس بدی

سینه می زنم

آقام حسین حسین حسین

جوانانکار هیئتیاردو جهادیاخلاصهر روز عاشورا و هر جا کربلاست
از عناوین جهان مرثیه خان ما را بس 🤲
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید