ویرگول
ورودثبت نام
سفیرپاکی
سفیرپاکی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

از غزه تا کرمان!

مدتی بود که از فضای سیاسی فاصله گرفته بودم...برعکس قبلنا نه توییتر میرفتم و نه پست سیاسی میذاشتم ونه از تحلیلگرای انقلابی،ادیت میزدم...کلا سرم تو کار خودم بود...با خودم میگفتم این مسائل برای من نون و آب نمیشه و بهتره روی همون درس های دانشگاه و کارهای روزمره خودم زوم کنم....ولی دیروز یه اتفاق عجیبی منو شوکه کرد...۱۰۳ شهید و ده ها زخمی در کنار آرامگاه سردار دلهایی‌ که عکسشو داخل اتاقم‌زدم...

یه نیروی عجیبی داخل گوشم گفت که دیگه نمیتونم نظاره گر باشم...نمیتونم ببینم که کفتارهای وطنی چطور کنار خون شهدا خوشحالی میکنن...نمیتونم ببینم که تروریست های مجازی باز هم دارن جای جلاد و شهید رو عوض میکنن...نمیتونم ببینم که هم فکرام دارن تنهایی داخل مجازی با شغال ها میجنگن....برای همین تصمیم گرفتم که فعالیت مجازی خودمو به صورت جدی دوباره آغاز کنم...داخل توییتر دوباره اکانت بسازم و از تحلیلگرای انقلابی و میهن پرست،ویدئو ادیت بزنم...

این متن بمونه یادگاری در ویرگول!

دیگه هیچ چیزی مثل قبلش نیست آقای اسراییل...

از غزه تا کرمان،جان ها فدای اسلام❤️



پ.ن:بچه های انقلابی و ارزشی!لطفا از من حمایت کنین و کانالم رو داخل ایتا فالو کنین...

https://eitaa.com/batis_media

غزهکرمانتروریستسردارسلیمانیجهادتبیین
شکر که خدا هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید