ویرگول
ورودثبت نام
سفیرپاکی
سفیرپاکی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهشت چطوریه؟

اومدم یه جای سرسبز

البته نیومده بودم

یه طورایی‌ کشونده شدم

بعدا این که کارم داخل اداره تموم شد

فضای سبز ده متر اون ور ترش توجه من رو به خودش جلب کرد

باخودم گفتم برم خونه که چی بشه

تا پارک خلوته وعشاقِ ثانیه ای داخلش نیستن،برم یه خورده صفا کنم

زیبایی وسکوت وصفای پارک من رویادبهشت انداخت

همون جای وعده شده داخل قرآن

ازنهرهای عسل و آوازخوش پرندگان گرفته تاحوری های بهشتی وغذاهاونوشیدنی هایی که هیچ وقت نمی‌تونیم داخل دنیاداشته باشیم

بعدازتصوربهشت باخودم گفتم که آدماداخل بهشت چه ویژگی هایی دارن

و‌دارن چطورزندگی‌میکنن؟

کمی فکرکردم وبه پاسخ های زیبایی رسیدم

_انسان هاداخل بهشت در آرامش مطلق هستن چون«مطمئنن»دیگه هیچ چیزی نمیتونه آرامش و رفاه رو ازشون بگیره.

_انسان هادربهشت باهم دیگه خیلی خوب رفتارمیکنن وبهم بی احترامی نمیکنن.بهم دیگه فحش نمیدن چون خودشون وشخصیت بهشتیشون براشون مهمه.«آخه تاکسی به خودش احترام نذاره،نمیتونه به بقیه هم احترام بذاره.»

_اون آدما داخل بهترین جای تاریخ هستن.برای همین به خودشون افتخار میکنن.خیلی خوشحالن وهربارممکنه ازشدت ذوق مجنون بشن.

مجنون‌فردی که همه ی وعده هاش درست بود.

_اون هابهم دیگه حسادت نمیکنن چون هرچیزی روکه دیگران داشته باشه،فقط کافیه اراده کنن تاخدااون رو بهشون بده.«شایدم بهترشو»

_آدماداخل بهشت مدام در لذت هستن.لذتی که هیچ وقت تموم نمیشه وثانیه به ثانیه ی اون جدیده!

نعمت هاداخل بهشت برخلاف دنیاخسته کننده نیست.

داخل دنیااگه بهترین گوشی وکنسول بازی روهم داشته باشی بعدچندهفته کم کم جذابیتش روازدست میده ولی داخل بهشت هر روزکه بیدار میشی نمیدونی خداچه سوپرایزی روبرات کنارگذاشته.

می‌خوام نوشتن متن رو همین جاتموم‌کنم ولی به نظرم یکی از بهترین نعمت های بهشت پاک‌شدن گذشته ونبودحسرته!

میگن قبل ازاین که وارد بهشت بشی بهت یه نوشیدنی میدن و اون نوشیدنی باعث میشه از تمامی چیزهایی که توی دنیااذیتت کردن پاک‌بشی و اون هارو فراموش کنی.

مثل زخم زبون های دیگران،شکست عشقی ها،خاطرات تلخ،ناکامی های دنیوی و...

وقتی اون نوشیدنی رومیخوری‌همه چیزازیادت میره.

همه‌چیز...

انگار تازه متولدشدی وبهت میگن قراره بدونِ غم‌شادی کنی!

آره

قراره که بدونِ غم شادی کنی...

بهشتنعمتمذهبیآخرت
شکر که خدا هست?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید