اینکه در هر شرایطی بتوانیم ادامه دهیم و سختی ها و چالش های زندگی را پشت سر بگذاریم،به این معنی نیست که ما فقط ادامه داده ایم یا فقط زندگی کرده ایم،این یعنی ما قوی بودن را انتخاب کردیم،و پذیرفته ایم که راهی جز قوی بودن نداریم.
در زندگی امروزی که اگر ضعف نشان دهیم و ضعیف بمانیم از هر طرف که فکر کنیم دچار آسیبهای جدی خواهیم شد.
قوی بودن و قوی ماندن یک انتخاب هست،برای بقا برای زیستن در دنیایی که دیگر ضعیف ها جایی ندارند.
هرجایی که جا نزدی و قوی بودن را انتخاب کردی،به خودت افتخار کن.