ویرگول
ورودثبت نام
admin
admin
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

از همان جا که شکستی رشد کن🌱

کلمات دارای فرکانس و ارتعاش هستند، در کلام تو جادو وجود دارد، وقتی تصمیم گرفتی دنیا را تغییر بدهی، تغییر را از کلامت شروع کن.
موانع قلبیت را برطرف کن و با شجاعت بگو: من می توانم تغییر کنم و تغییرم رو به سعادت است، خدای من از هر چیزی در دنیا بزرگتر است و من از روح خدا هستم پس بزرگوارم.
وقتی حس کنی چقدر ارزشمند هستی پر از انرژی مثبت می شوی و مدارهایت مثل عوض شدن خط راه آهن عوض می شود و شروع به پیشرفت می کنی.
به کمبودها فکر نکن چون با فکر به آن ها برایشان کارت دعوت ورود به زندگیت می دهی، به فراوانی فکر کن تا وارد زندگیت بشود.
حس کن زندگیت پر از رونق و وفور برکت است شاد باش و با حس قلبی شاد بودن شکر خدا کن تا کامیاب شوی.
کلامت قدرت دارد از قدرتش غافل نباش

سعی کن در زندگی بال باشی نه بار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید