ویرگول
ورودثبت نام
آتوسا پرش
آتوسا پرش
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

بهترین راه 20 گرفتن تو امتحانا

خیلی از بچه‌ها این مشکل رو داره که به دلایل مختلفی طی سال تمرین و مطالعه نمی‌کنن. من حتی خودم از اون‌ها بودم که شب امتحان که هیچی می‌ذاشتم صبح قبل رفتن ‌می‌خوندم D: البته خدارو شکر نمره هامم خوب میشد و همیشه قبول بودم. ولی خب استرسی که تحمل می‌کردم واقعا اذیت می‌کرد دیگه حس می‌کردم یه جرمی کردم و پلیس دنبالمه:))))

حالا چجوری تو امتحانا 20 بگیریم؟

خلاصه که فهمیدم واقعا همینجروی الکی الکی خوندن خیلی سخته. بدون برنامه ای بدون ساختاری چیزی. الکی هی استرس زیادی به آدم وارد میشه و خیلی ها هم اصلا به خاطر این فشار بدتر چیزی یاد نمی‌گیرن و امتحان رو میفتن. برای همین، خیلی خوبه که دانش‌آموزها یه منبعی سایتی وبلاگی چیزی داشته باشن که بتونن ازش روش‌های درس خوندن درست و حسابی رو یاد بگیرن. به نظرم مطلبی که سایت پرش گذاشته در خصوص این که چجوری درس بخونیم که 20 بگیریم مطلب خوبیه و می‌تونه به خیلی ها کمک کنه. موفق باشین..


شب امتحانمطالعهدرسمدرسهامتحانات نهایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید