ویرگول
ورودثبت نام
حامد مظفری نیا
حامد مظفری نیا
خواندن ۳ دقیقه·۷ ماه پیش

بهترین پانسیون مطالعاتی نوروز 1403 کجاست؟

پانسیون مطالعاتی چیست؟

بیاین اول به این سوال جواب بدیم!

شاید یکی از مسائلی که پانسیون مطالعاتی عید یا همان اردوی عید نوروزی را به طور جدی از بازه های زمانی دیگر ممتاز و جدا می کند این باشد که در بازه های زمانی دیگر مثل اواخر شهریور و یا دی ماه کلاس‌ها که تعطیل می‌شوند دانش آموزان تعطیل هستند، ولی خانواده ها همچنان درگیر کار و فعالیت های روزمره؛ اما در ایام نوروز این قضیه کاملا حالت عکس به خود می گیرد به این معنی که همه اعضای خانواده تعطیل می شوند و دانش آموزان این بار با توجه به نزدیک شدن زمان کنکور و نیاز به جمع بندی آموخته ها به شدت نیازمند به مطالعه و کار و فعالیت متمرکز هستند و یکی از مهم ترین سوالات داش اموز این هست که در ایام عید چجوری درس بخونم؟ عید چه درسی رو جمع بندی کنم؟ و … که در ادامه به شما راهکار خواهیم داد.


اهمیت شرکت در اردو مطالعاتی نوروز 1403

مرکز زندگی برازنده من سال هاست که در ایام تعطیلات نوروزی، در  باشگاه مطالعاتی نوروزی خود با شعار قهرمانان جدی می شوند، میزبان تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری و دانش آموزان پایه که قصد یک جمع بندی فوق العاده را دارند، می باشد. برای آشنایی با مرکز زندگی برازنده من روی آن کلیک کنید.

در باشگاه مطالعاتی عید نوروز ۱۴۰۳ (اردوی عید ۱۴۰۳)  با هدف ایجاد تغییر و تحول اساسی در تفکر و سپس اقدام و عمل جدی، سعی در ایجاد یک اکوسیسم و اتمسفر فوق العاده هم به لحاظ انگیزشی و هم به لحاظ آموزشی گردیده است.

شاید به جرات مهمترین نتیجه این پانسیون مطالعاتی نوروزی شنیدن این جملات از دانش آموزان باشد که:

  • من تازه متوجه شدم، اصلا درس خوندن یعنی چی؟!!!
  • من بالاخره تونستم یه روز بالای ۱۰ الی ۱۲ ساعت مطالعه داشته باشم!!
  • واااای باورتون میشه من ۱۰ روز هست که دارم روی ۱۰ الی ۱۲ ساعت متمرکز مطالعه می کنم و گوشی ندارم!!
  • من ۱۰۰۰ نمره تراز شد کردم!!

و از همه مهمتر اثری است که برای ۱۰۰ روز حیاتی پس از برگزاری اردوی نوروزی ایجاد می کند و آن هم ایجاد شور و انگیزه بسیار زیاد و قابل تحمل کردن فشار مطالعاتی است که به واسطه ایجاد اعتماد به نفس در اثر دستاوردهای مطالعاتی در ایام نوروز به دست می آید.


ویژگی های یک اردو مطالعاتی نوروزی خوب چیست؟

ممکن است در فضای جلوی منزل شما یک پارک فوق العاده با مناظر زیبا و تجهیزات ورزشی باشد ولی در شما انگیزه اینکه هر روز به پارک بروید و مشغول ورزش بشوید ایجاد نشود. حالا اگر شما در یک باشگاه ثبت نام کرده اید که وسایل ورزشی دارد و عده ای با جدیت هر روز مشغول تمرین هستند، مربی ای هست که منتظر شماست تا به شما برنامه بدهد و روند اجرای شما را کنترل کند، موسیقی پخش می شود و همه مشغول ورزش و تمرین هستند!!! حالا چه؟!

قبول کنید که در این حالت انگیزه شما برای ورزش کردن خیلی بیشتر از حالت اول است.


پانسیون مطالعاتی عید مرکز زندگی برازنده من در ایام نوروز دقیقا باشگاه مطالعاتی عید شماست. مربی هر روز منتظر شماست که بیایید. ناظران کنار شما هستند که خسته نشوید و درجا نزنید. کلی داوطلب جدی و پر انرژی هر روز در این باشگاه (اردوی نوروزی) مطالعاتی هستند که خودش ایجاد انگیزه برای ادامه این مسیر می کند. در ادامه چندتا از ویژگی های مهم اردو مطالعاتی حامد مظفری نیا رو بررسی میکنیم:

  • مطالعه در محیط آرام با میز اختصاصی
  • رفع اشکال دروس تخصصی با مدرسین
  • حضور پشتیبان در کلاس برای مراقبت و ایجاد نظم
  • حضور مشاور (حامد مظفری نیا) در ایام عید
  • تنظیم برنامه شخصی جمع بندی در ایام عید درصورت نیاز
  • حضور اساتید برتر کنکور در اردو مطالعاتی
  • برگزاری کارگاه های درسی رفع اشکال و ...

برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر درمورد اردو مطالعاتی نوروز 1403 حامد مظفری نیا از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 18 با شماره های 22861404-021 یا 0903245256 در تماس باشید و یا روی "اردو عید" کلیک کنید.

https://www.aparat.com/v/LvGWY




دانش آموزاننوروز ۱۴۰۳پانسیون مطالعاتیکنکورپانسیون نوروز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید