ویرگول
ورودثبت نام
محدثه سلطانی
محدثه سلطانی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

کاپ کیک کتویی



طرز تهیه کاپ کیک کتو

اگر همزن دستی یا غذاساز دارید درست کردن کاپ کیک بسیار آسان است! کاپ کیک کتویی به سادگی چند ماده را با هم مخلوط کنید. یک زن و شوهر دیگر اضافه کنید. بیشتر مخلوط کنید. بیشتر اضافه کنید. مخلوط کردن. و سپس آن را در آسترهای کیک کوچک بریزید. خودشه! آماده سازی این تاپ ها 15 دقیقه طول می کشد. فکر می‌کنم اگر بچه‌هایم کمک نمی‌کنند، می‌توانم آنها را در 8 دقیقه در فر قرار دهم. اگر کوچولوها کمک می کنند احتمالاً 30 طول می کشد. شوخی نیست.

مرحله اول: کره و شیرین کننده در دمای اتاق را با همزن ایستاده یا در یک کاسه بزرگ با همزن برقی مخلوط کنید. سایر مواد مرطوب را اضافه کنید. مواد خشک را با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم: خمیر کاپ کیک را بین یک قالب مافین که با آستر کاپ کیک پوشانده اید تقسیم کنید. من معمولاً آنها را با اسپری پخت نچسب اسپری می کنم تا مطمئن شوم کاپ کیک ها نچسبند.

مرحله سوم کاپ کیک کتویی کتواستور : کیک های کتو را بپزید تا طلایی و سفت شوند. قبل از یخ زدن روی توری سیمی کاملا خنک کنید.

شکلات - می توانید بدون نیاز به تنظیم مواد دیگر یا زمان پخت، تکه های شکلات را به خمیر اضافه کنید. برای تهیه خمیر کیک شکلاتی، کاپ کیک های شکلاتی کتو را با فراستینگ شکلاتی کتو امتحان کنید.

بدون نارگیل - اگر می خواهید دستور پخت کیک کتو بدون آرد نارگیل را تهیه کنید، کیک های آرد بادام کتو را امتحان کنید.

انواع توت ها - می توانید چند عدد توت را بدون به خطر انداختن دستور پخت کیک های کم کربوهیدرات داخل خمیر بریزید.

عصاره ها - ساده ترین راه برای تغییر طعم کیک کتو یا کاپ کیک، تعویض عصاره است. عصاره پرتقال، عصاره لیمو، عصاره بادام، و عصاره افرا گزینه های خوبی برای تغییر آسان طعم هستند.

بدون لبنیات - روغن نارگیل با طعم کره را به جای کره و خامه نارگیل را به جای خامه ترش امتحان کنید.

آیا می توانم کیک کتو را فریز کنم؟

آره! این کاپ کیک ها خیلی خوب یخ می زنند. من دوست دارم یک دسته از دستور العمل های کتو مورد علاقه را در فریزر داشته باشم، بنابراین غذاهای پخته شده با کربوهیدرات بالا وسوسه نمی شوم. یک دسته از این ها و یک دسته از براونی های فاج آماده رفتن و من می توانم تقریباً در برابر هر چیزی مقاومت کنم.

برای یخ زدن، توصیه می‌کنم هر کدام را محکم در پلاستیک بپیچید. پس از انجام این کار، معمولا آنها را در یک کیسه ذخیره سازی به اندازه گالن بسته بندی می کنم.

آیا می توانم این دستور کاپ کیک کتویی را دو برابر کنم؟

این دستور یک دوجین کیک کتو وانیلی خامه ترش خوشمزه درست می کند. اگر به کاپ کیک بیشتری نیاز دارید، این دستور را دو یا سه برابر کنید.

شما همچنین می توانید این را دو یا سه برابر کنید تا یک کیک ورقه ای یا کیک لایه ای درست کنید!

برای کیک کتو از کدام آیسینگ استفاده کنیم؟ ده ها راه برای بالا بردن این موارد. یکی از مورد علاقه های مطلق من با فراست شکلاتی است. در اینجا می توانید شکلاتی را که برای این کیک ها استفاده می شود، مشاهده کنید.

من آنها را با پنیر خامه ای کتو نیز دوست دارم. یا این دستور کتو برای فراستینگ وانیل (فقط یک قاشق چایخوری عصاره وانیل را به دستور باترکریم اضافه کنید).

کاپ کیککاپ کیک کتویی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید