ویرگول
ورودثبت نام
سینا دشتی
سینا دشتی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ارتباط من با اودوو:

اول از همه چی از امروز میخوام در خصوص ERP ODOO بنویسم و اولین نوشتم رو با حسابداری اودوو شروع بکنم... در ارتباط اولیه من با سیستم اودوو منم مثل خیلیای دیگه نمیتونستم حس خوبی از حسابداری این سیستم بگیرم و در قسمتی از کار به نتیجه رسیدم که این ماژول کلا بدرد نمیخوره ولی بعد ها تصمیم گرفتم مصمم تر برم دنبال این ماژول چون بیس اصلی هر سیستم ERP به طبع حسابداری اون هست چون همه ی قسمت ها که جنبه ی مالی دارن خلاصش در حسابداری نشون داده میشه...

از طرفی من شروع کردم آموزش های اودوو رو پیش بردم و هر روز با این ماژول ارتباط بهتری گرفتم که در اخر تبدیل شدم به شخصی که الان میتونه توی ایران در خصوص این سیستم حرفی برای گفتن داشته باشه و بعد از استقرار در چندین شرکت و بحث و جدل با مدیران مالی اون شرکتها روز به روز تبدیل به نفری شدم که میتونستم شرایط حسابداری اودوو رو با ایران درک بکنم، درسته تفاوت هایی دارد و حسابداران و مدیران مالی در عادت به این تغییرات مقاومت میکنند ولی نعمت هایی که این سیستم به ما و سازمان ما ارائه میده خیلی بیشتر هست و ارزش این رو داره که به جای مقاومت سعی بکنیم عادت های خودمون رو تغییر بدیم...

امیدوارم با این سیستم و سایر ERPها مشکلات بیشتر سازمان ها و شرکتها مرتفع بشه و خیلی خوشحال خواهم بود در این زمینه بتونم به کسب و کار ها کمک بکنم...

از طرفی شرکت تسهیل گستر که در زمینه ایرانیزه کردن این سیستم داره تلاش میکنه کار رو برای تیم های مالی کشور ایران داره روز به روز راحت تر میکنه

ارتباطاودوومالیحسابداری اودووسیستم erp
مشاور استقرار نرم افزار ERP Odoo- مشاور کسب وکار - مشاور مالی و مالیاتی برای اشخاص حقوقی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید