ویرگول
ورودثبت نام
iliya
iliya
خواندن ۵ دقیقه·۱ سال پیش

کد دعوت بلو بانک MS6SWA

بلو بانک
کد معرف بلوبانک چیست؟ | همه‌چیز درباره دریافت کد معرف بلو بانک MS6SWA
اولین مرحله برای حساب باز کردن در بلو بانک اینه که دوستی رو که حساب بلوبانک داره پیدا کنید تا کد معرف بلوبانک رو به شما بده. توی این مقاله براتون توضیح میدم که کد معرف بلوبانک چیه و برای گرفتن کد معرف بلوبانک چه کاری باید انجام بدین.

کد معرفی بلوبانک چیست؟
قبل از اینکه سراغ کد معرفی بلوبانک بریم، میخوام یه توضیح مختصری در مورد بلوبانک بدم. بلوبانک در واقع یک استارت‌آپ بانکیه که از اواخر سال 1398(سال شیوع ویروس کرونا) فعالیت خودش رو شروع کرده. بلوبانک این روزا بین مردم، به‌ویژه جوونا، خیلی محبوبیت پیدا کرده، دلیلش هم ظاهر جذاب و خاص کارت‌هاشه و اینکه شما بدون اینکه مراجعه حضوری به شعب داشته باشین میتونین افتتاح حساب کنین! اینم بگم برای باز کردن حساب در بلوبانک لازم نیست هیچ پولی پرداخت کنین و کاملا رایگانه.

اولین مرحله برای افتتاح حساب در بلوبانک داشتن کد معرفی بلوبانک از طرف یکی از دوستاتونه.
اولین مرحله برای افتتاح حساب در بلوبانک داشتن کد معرفی بلوبانک از طرف یکی از دوستاتونه.
فعالیت بلوبانک کاملا تحت نظارت نهادهای مربوطه است و این پروژه در قالب یک شعبه مجازی متعلق به بانک سامان در حال اجرا است، پس با خیال راحت بهش اطمینان کنین.

همونطور که گفتم اولین مرحله برای افتتاح حساب در بلوبانک داشتن کد معرفی بلوبانک از طرف یکی از دوستاتونه. در واقع تا وقتی‌که این پروژه در فاز قبل از رونمایی عمومی قرار داره، برای ثبت نام لازمه یک کد معرف داشته باشین.

کد معرف یا کد دعوت بلوبانک من اینه: MGAOMA
با این کد میتونین به این پروژه‌ی نوین بانکی بپیوندین و یک کارت خوشگل و خوشرنگ به صورت رایگان تحویل بگیرین. اما صحبت‌هام در مورد کد معرف بلوبانک هنوز تموم نشده، همراه من باشین.

نحوه دریافت کد معرف بلو بانک
اگه هنوز توی بلوبانک افتتاح حساب نکردین، لازمه تا برای دریافت کد معرف بلو بانک از یکی از دوستاتون که حساب بلوبانک داره درخواست کنین، یا کد معرف من رو از بالا کپی کنین و استفاده کنین. (آدمای زیادی هستن که توی فضای مجازی کد دعوت خودشون رو به اشتراک گذاشتن، بعدا دلیلش رو توضیح میدم که چرا اینکارو میکنن).

اما اگه جزو کسایی هستین که در حال حاضر بلوبانک دارین و میخواین دوستاتون رو برای افتتاح حساب دعوت کنین، کافیه وارد اپلیکیشن بلوبانک بشین، به قسمت تنظیمات برین (آیکون پایین سمت چپ که شبیه آدمه)، به پایین فهرست برین و گزینه دعوت از دوستان رو انتخاب کنین. حالا کد اختصاصی دعوت شما نمایش داده میشه، به همراه دوتا گزینه که ازتون میخاد انتخاب کنین واریز به حساب خودم یا هدیه به خریه رو انتخاب کنین.

نحوه دریافت کد معرف بلو بانک
نحوه دریافت کد معرف بلو بانک
مزایای کد معرف بلوبانک چیست؟
همونطور که گفتم تا وقتی‌که پروژه بلوبانک تو فاز قبل از رونمایی عمومیه، برای افتتاح حساب لازمه یکی از دوستانتون شما رو دعوت کنه یا اصطلاحا کد معرف بلوبانک خودش رو بهتون بده. اما اینکار برای دوستتون چه مزایایی داره؟

اول: به ازای هر فردی که با کد معرف شما در بلوبانک حساب باز میکنه، مبلغ 30 هزار تومن به حسابتون میاد (حداکثر تعداد افرادی که میشه دعوت کنین 10 نفر هست)
دوم: اگه 10 نفر با کد معرف بلوبانک شما افتتاح حساب کنن، میتونین کارت بلوبانک مشکی بگیرین (که خیلی خفن و جذابه)
فکر میکنم الان به اندازه کافی براتون انگیزه ایجاد شده باشه که حساب بلوبانک باز کنین و دوستاتون رو مجاب کنین تا با کد معرف شما حساب باز کنن :)

مزایای کد معرف بلوبانک
مزایای کد معرف بلوبانک
امیدوارم که این توضیحات براتون مفید بوده باشه، من وقتی میخواستم حساب بلوبانک باز کنم یکم گیج شده بودم! گفتم این توضیحات رو بنویسم شاید به درد کسی بخوره

در ادامه چندتا سوال که خیلی در مورد کد معرف بلوبانک پرسیده میشه رو به صورت خلاصه جواب میدم:

سوالات متداول درباره کد دعوت بلوبانک
کد معرف بلوبانک چیست؟
کد معرفی یا کد دعوت بلوبانک یک کد ترکیبی از حروف انگلیسی و اعداده. اولین مرحله برای افتتاح حساب در بلوبانک داشتن یک کد معرفیه.

کد معرف بلوبانک ندارم، چطور افتتاح حساب کنم؟
اگه دوستی ندارین که کد معرف ازش بگیرین یا اصلا حال نمیکنین از کسی چیزی درخواست کنین، میتونین با کد معرف من (MS6SWA) یا هرکس دیگه‌ای که توی اینترنت کدش رو در اختیار بقیه گذاشته حساب باز کنین. (اگه ظرفیت کد من پر شده توی گوگل کد معرف بلوبانک رو جستجو کنین و به یه سایت دیگه برین)

کد معرف بلوبانک برای چیست؟
خب همونطور که گفتم کد معرف برای افتتاح حساب بلوبانک لازمه، اما اینکه با چه هدفی کد معرف رو برای افتتاح حساب ضروری دونستن، نمیدونم :)

چگونه از بلوبانک کد معرف بگیریم؟ کد معرف بلوبانک کجاست؟
وارد اپلیکیشن بلوبانک بشین، به قسمت تنظیمات برین و گزینه دعوت از دوستان رو انتخاب کنین. اونجا کد معرفی‌تون رو میتونین ببینین.

هدیه کد معرف بلوبانک چیست؟
به ازای هر نفری که با استفاده از کد معرف شما در بلوبانک ثبت نام کنه 30 هزار تومن به شما هدیه داده میشه، شما میتونین این پول رو به حساب خودتون واریز کنین یا به خیریه هدیه بدین (گزینه واریز به حساب خودم یا هدیه به خیریه رو از توی تنظیمات اپلیکیشن انتخاب کنین)

ظرفیت کد معرف بلوبانک چقدر است؟
حداکثر 10 نفر، اما به مناسبت‌های مختلفی این تعداد نامحدود میشه که از طریق اپلیکیشن بلوبانک بهتون اطلاع رسانی میشه. در حال حاضر جمعه‌ها تعداد استفاده از کد معرف بلوبانک نامحدوده

کدکد معرفکد دعوت بلوبانکبلو بانککد معرف بلوبانک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید