ویرگول
ورودثبت نام
ابراهیم قدیری
ابراهیم قدیری
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

بیوگرافی بازیکن فوتبال ابراهیم قدیری

ابراهیم قدیری هستم متولد.1386.6.6 ( تبریز)  از سن هشت سالگی به حضور در کلاس‌های مدرسه‌ فوتبال آقای امیر پناهی شروع کردم و پس از آن دو سال در مدرسه فوتبال راهیان عاشورا توسط آقی امیر پناهی با نظم ادامه دادم و در مسابقات استانی و نواحی شرکت می‌کردم و پس بعد از آن 1سال در خدمت آقای حسین پور علی فوتبال را ادامه دادم  و بعد از آن 2سال در محضر آقای سید محمد حسینی بودم و هم اکنون حدود2سال هست که در باشگاه عقاب مهر تبریز در لیگ برتر کشور بازی می‌کنم و جا دارد در این سه سال از زحمات مربیان عزیزم (آقای امیر پناهی،حسین پورعلی،سید محمد حسینی وبابک بافند) تشکر میکنم و قدر دانم



https://www.instagram.com/ebrahim.ghadiri_?igsh=MXMxZzRiMjlzbHRtaQ==
بازیکن فوتبالزندگی و فوتبالایندهتلاشهدف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید