ویرگول
ورودثبت نام
مه لقا ظهیرالاسلام
مه لقا ظهیرالاسلام
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

عاشق سفر با دوچرخه هستم

سال 80 بود که به سفر با دوچرخه فکر کردم و با هر کسی در میان میگذاشتم همه مسخره می کردند و می گفتند مگه امکان داره ؟ تو به چه چیزهایی فکر می کنی و دیوونه شدی!!!!

عاشق دوچرخه سواری بودم و یه روز رفتم فدراسیون و موضوع را مطرح کردم و اولین چیزی که گفتند این بود که تو با این هیکل کوچیکت چطوری می خواهی تنهایی سفر کنی؟وزنت چقدره؟توی سفر حداقل ده کیلو وزن کم می کنی؟

و اگر کسی مزاحمت بشه می خوای چیکار کنی؟

تا اون روز به این موضوعات فکر نکرده بودم و این شد یک مانع ذهنی برای من و اون موقع من 40 کیلو بودم و خیلی به این موضوع فکر می کردم که چرا باید در سفر وزن هم کم کنم؟

و این رویا تا سال 88 ادامه داشت و از هر کجا اخباری راجع به این موضوع می شنیدم به دنبال آن می رفتم تا ببینم چجوری شروع کردند؟

ادامه دارد

مه لقا ظهیرالاسلام.مربی درجه 2 دوچرخه سواری


دوچرخه سواریسفرسفر با دوچرخه دوچرخه سواری بانوان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید