ویرگول
ورودثبت نام
ف . ع
ف . ع
خواندن ۲ دقیقه·۱۵ روز پیش

آشنایی با دکتر سعید آوری روانشناس در کرج زندگیم رو تغییر داد

دکتر سعید آوری روانشناس خوب در کرج
دکتر سعید آوری روانشناس خوب در کرج

زندگی گاهی با اتفاقاتش درسهای بزرگی به ما میده این ما هستیم که باید در مرحله ای از زندگی به خودمون بیام و به خودشناسی برسیم . واقعا از خودشناسی است که ما به خدا شناسی می رسیم و در این مسیر خیلی اتفاقی زمانی که شرایط زندگی برام خیلی سخت شده بود یک روز عصر به تابلو یک روانشناس در حین پیاده روی توی خیابان شهید بهشتی نزدیک میدان شهدا کرج نگاهم جلب شد تابلوی دکتر سعید آوری روانشناس و مشاورخانواده که آرم سازمان نظام روانشناسی داشت با خودم گفتم الان که هنوز فرصت برای خرید داری بهتره یک سری به دفتر این مشاور بزنی شاید وقت خالی داشته باشه بتونی باهاش راجب مشکلات مشورت کنی. با سرعت وارد آسانسور طبقه هشتم ساختمون برج زرین گل شدم توی طبقه هشتم پیاده شدم و وارد دفتر مشاوره شدم منشی ایشون خیلی با آرامش منو راهنمایی کرد و گفت الان وقت مشاوره یکی از شهروندان هست که بدلیل مشکل شخصی نوبتش کنسل شده و دکتر الان مراجع نداره اگر تمایل داری میتونی ایشون رو ببینی . واقعا خوشحال شدم و بعد از پنج دقیقه وارد اتاق دکتر شدم . دکتر آوری واقعا با اخلاق خوب و آرامش منو پذیرش کرد و خیلی بدقت به حرفام گوش کرد احساس کردم واقعا منو و شرایطی که دارم رو درک کرد منو با موضوع خودآگاهی و عزت نفس آشنا کرد مثل یک جرقه تمام افکار منفی رو از ذهنم دور کرد و منو با دنیای جدیدی آشنا کرد که منبع اون دنیا آرامش بود چشمم رو به روی خیلی از حقایق باز کرد و بعد از سه جلسه مشاوره واقعا استرسم کم شد و با راهکارهای خوبی که بهم داد مشکلاتم بسرعت حل شد. من از این روانشناس خوب وبا اخلاق ممنونم که زندگی منو تغییر داد و افکار و باورهای مثبت رو در من ایجاد کرد توصیه من به همه عزیزان اینه که حتما در زمان بحران های فکری و روحی از روانشناسان خوب و حرفه ای کمک بگیرند . خیلی خوبه در این دنیای پر از استرس و هیاهو انسانهای شریفی باشند که دغدغه اونا آرامش دیگران باشه.

دکتر سعید آوریسعید آوری روانشناسبهترین روانشناسمشاورهمشاوره پیش از ازدواج
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید