ویرگول
ورودثبت نام
اسم نعرم حلع؟!?
اسم نعرم حلع؟!?
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من اومدم

سلم چطورین من اومدم

تازه وارد

شدمع

اجی=اجی

خیلی ددوست دارم اجی داشته باشه

خب

عمممممم

کلی حرف داره کلی کلی کلی

راستی



من ۱۰ سالمه


شما چند سالتونه لاویو ها

من تو

اپارات هم

پیج دارم

اسم پیج



sanaz-channel حمایت خیلی خیلی کم

بچه ها لطفا لطفا حمایت کنین

پروفایلم که منو گم نکنید یا نرید پیج

دیگه ای

یا نتونید پیدا کنید عممم حرف نزنم

پروفایلم

پروفایلم تو اپارات
پروفایلم تو اپارات

اسم پیجم

هم گفتم

ولی بازم میگم

sanaz-channel حمایت خیلی خیلی کم

میتونید فالو کنینن

اجی هم میشم

عمم

پست هایی که تو اپارات گذاشتم=

روم تور اتاق کیوت من

ایده هایی راجب نویسندگی

معرفی کتاب

جواب دادن به چند تا از سوال های شما کیوتا

اومدم با یه انباکسینگ کوچولو از رنگین کمان

اموزش تقویت رشت ناخن



خب بچه ها همینا بود

فردا بازم اپلود میکنم



فالو هام در اپارات=

۴۰۳ نفر دنبال کننده

بازدید تمام ویدیو های من=

۳۴.۴هزار بازدید ویدیو



خب بچه ها

کاملا همشو گفتم

تا راحت تر پیدام

کنین

راستی

اگه عضو

اپارات نیستین

میتونین

عضو

شسن و ودیدو اپلود کنین

تازه درامد زایی هم داره

اگه ویدیو هاتون زیاد

بازدید کنه

مثلا عممم

۵۸ تومان پول میدن

یا هم عمم

بستگی به بازدید داره


sanaz-channel حمایت خیلی خیلی

بچه ها این سومین باریه که دارم میزارم

باورتون میشه

خخخخ

خودممم

باورم نمیشه

خب زیادی

حرف زدم

من دگه میرم

دوباره

پروفایلم رو بزار

عمممممم

ممممم

میزارم

این پاییین

پاییننننن

پروفایلم تو اپارات
پروفایلم تو اپارات




خب

عمممممممممممممممم

بای

گایز

لاویووو بای

وای مثل اپارات

خداحافظی کردم

خخخخ بای

گایززز

لاویوو بای

لایک  کن
لایک کن

چهارمین بار اما خوشگل و فقط ارایش


مناومدماینجالاووووخیلی خوشحالم
من چهره ام جذاب تو گراییی چشمت پایینه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید