ویرگول
ورودثبت نام
ف..ر..
ف..ر..
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

مکالمه تک نفره


(عنوانی ندارد)
(عنوانی ندارد)


+واسه چی تو ویرگول می‌نویسی؟

_چرا نباید اینکارو کنم؟

+فهمیدن دلیلش کار سختی نیست... چند نفر متنایی که مینوسی رو میخونن؟

_(لبخند میزنم) اوممم، خب، تو که هستی و میخونیشون

+ولی من خود تو ام، حتی اگه هیچ وقت هیچ چیزی رو روی صفحه نیاری، من بازم حرفاتو میخونم، پس...

_(حرف هایش را قطع میکنم) بدیش چیه؟

+(ابتدا صدایی از او نمی شنوم،سپس به حرف می آید) همینکه فایده ای نداره، همین یه بدی بزرگه. چرا نمیخوای متوجه بشی؟

_(لب هایم را به هم می فشارم) میشه تظاهر کنی که از این کارم راضی ای و ازم حمایت کنی؟ مگه تو معنی کلمه «امید» رو نمیدونی؟ تو از کجا اینقدر مطمئنی؟ شاید یه روزی نوشته هامو خیلیا بخونن... شاید یه روزی کلی آدم با دیدگاه ها و علایق مشابه پیدا کنم... شاید یه روز تو یه گروه با کلی آدم باحال عضو شدم، آدمایی که دغدغه های بزرگی دارن، آدمایی با دغدغه هایی شبیه به من. شاید

+(نمیگذاری جمله ام را کامل کنم) فکر نمی‌کردم با احتمال ها پیش بری... به نظرت چقدر طول میکشه به اینا برسی؟

_ممکنه نتونم داشته باشمشون.

+(نیش خنده ای میزند و خودش را کنترل میکند تا جدی شود) حوصله ی ادامه ی این بحث رو ندارم.. میمونم ببینم چیزایی که میگی تحقق پیدا میکنه یا.. نه..

_(لبخند شیرینی میزنم) میدونستم درکم می‌کنی(:

+(سرش را به سختی تکان می دهد و یک طرف لبش به سمت بالا خم می شود و نقش لبخند بر چهره اش میبندد)

_(درون فنجان روبه‌رویش قهوه ای می ریزم و یک شکلات وانیلی کنارش گذاشتم) نمیدونم دوباره کی میتونم ببینمت، تو این مدت یادت نره با آدما مهربون باشی..

+(لحنش خشک بود) تو هم مراقب خودت باش، فعلا



(عنوانی ندارد)
(عنوانی ندارد)



آدم باحالبالاخره اونایی که با خودشون حرف میزنن دیوونن یا باهوش؟تظاهر کردن خوبه یا بد؟چرا با اینکه کسی نمیخونه مینویسم؟
من؟؟ خودم نمیدونم کی ام...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید