ویرگول
ورودثبت نام
محمد تاجیک
محمد تاجیک
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

جستجوی بهترین فیزیوتراپی در شهریار

سال 1400 برای من با تصادف شروع شد، میخوام از دردسر های جستجوی بهترین فیزیوتراپی در منطقه اندیشه و شهریار براتون بگم ، شاید بدرد شما هم بخوره ، متاسفانه داشتم از یکی از خیابون های شهرک اندیشه رد میشدم که یک موتوری در جهت خلاف داشت میومد و منم فقط دست چپ رو نگاه کرده بودم و شد آنچه که نباید میشد ، وقتی تن آدم سالمه و به تن هست در اصطلاح قدر نمیدونه ولی وقتی صحت و سلامتی ش رو به باد داد و دیگه توانه کار کردن نداره دیگه جوانی میره و رویش موی سفید شروع میشه ، وقتی هروز بری درمانگاه اندیشه برای پانسمان بعد جراحی ، تازه میفهمی سلامتی که اینقدر ساده بود برات و ازش غافل بودی چقدر مهمه ، وقتی در به در دنبال ارتوپد و جراح توی بیمارستان نور بگردی و آخرم پاشی بری تهران ، وقتی یک بار بری فیزیوتراپی رامتن و یکبار دیگه فیزیوتراپی ایرانمال ، یه پات تهرانسر و فیزیوتراپی های اونجا یه پات شهریار و فیزیوتراپی در شهریار باشه ، وقتی خسته بشی از بس توی اینترنت گشتی و جستجوی کردی و دنبال دکتر خوب توی اندیشه بودی ، تازه شاید حال منو درک کنی ، روزها داشت میگذشت و دکتر جراح از فیزیوتراپیم ناراضی بود ، باید زودتر زانو م خم میشد بعد جراحی ولی فیزیوتراپی های که رفتم متاسفانه منشی فیزیوتراپی میکرد! بله منشی ! و خود فیزیوتراپیست اصلا بالا سر بیمار نمیومد ، تا اینکه با جستجو در اینترنت و دیدن سایت های پزشکی در شهریار ، با فیزیوتراپی همگام در شهریار اندیشه فاز یک ، آشنا شدم ، جای که اگر کمی دیرتر پیداش کرده بودم کار به جراحی مجدد میکشید ! هرچند همون موقع هم که رفتم دکتر عافیت گفت خیلی دیر شده و هرکاری بتونیم میکنیم ولی ممکنه مثل قبل جراحی نشه ، میگفت باید در زمان طلایی خودش بعد جراحی زانو سریع مراجعه میکردی و نمیزاشتی دیر بشه ، البته که من مراجعه کرده بودم به فیزیوتراپی اما جاهای دیگه ای که رفتم متاسفانه فقط دستگاه میزاشتن و کاری نمیکردن

ولی در فیزیوتراپی همگام در شهریار ، دکتر عافیت نه تنها تمام مراحل فیزیوتراپی را خودش انجام میداد ، بلکه دونه دونه تمرینات لازم رو بهم آموزش داد ، فیلم تمرین ها رو برام میفرستاد و هروز دامنه حرکتی رو بیشتر از قبل میکرد ، بعد اینکه دامنه حرکتی زانوم برگشت هم تمرینات تعادلی و مربوط به لنگش و ... رو شروع کرد

داستان من این بود که در جستجوی یک فیزیوتراپی خوب در شهریار از اینور به اون ور رفتم وخیلی وقتم تلف شد گفتم با شما به اشتراک بزارم تا شاید مثل من اسیر فیزیوتراپی های دیگه نشید و ....

فیزیوتراپی در شهریارفیزیوتراپی در اندیشهتوانهصحتبیمارستان نور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید