ویرگول
ورودثبت نام
z.gh79
z.gh79
خواندن ۱۱ دقیقه·۲ سال پیش

دوره های تبریز فایننس

دوره های تبریز فایننس

دوره های تبریز فایننس بروز ترین و مطمئن ترین دوره ها در زمینه بازار های مالی است که با شرکت در تک تک دوره های تبریز فایننس ازجمله دوره ارز دیجیتال تبریز فایننس ، دوره فارکس تبریز فایننس ، دوره پرایس اکشن RTM تبریز فایننس ، دوره متاورس تبریز فایننس می توان یک ترید ماهر شد و به راحتی و با خیال راحت در بازار های مالی تدرید کرده و درآمد دلاری داشته باشید و از درامدتان لذت ببرید. تبریز فایننس اولین و بزرگ ترین مجوعه در شمال غرب کشور است که در زمینه بازار های مالی فعالیت دارد و با برزو ترین روزش به نام پرایس اکشن RTM می توانید در همه بازار های مالی حتی در بورس فعالیت کرده و درامد خوبی داشته باشید. همچنین تبریز فایننس اولین صرافی حضوری در شمال غرب کشور است که در این مجموعه میتوانید به دو صورت حضوری و آلاین در دوره ها شرکت کنید همچنین میتوانید قبل از شرکت در دوره های تبریز فایننس از مشاوره و تعیین سطح رایگان بهره مند شوید و بعد از اموزش دوره ها از پشتیبانی و سیگنال دهی رایگان برخوردار شوید .

دوره ارز دیجیتال

من در دوره ی ارز دیجیتال تبریز فایننس شرکت کردم آشنایی من با این دوره از طریق سایت تبریز فایننس بوده، اولش چون آشنایی دقیقی نداشتم رفتم قسمت پشتیبانی سایت ازشون درباره دوره ی ارز دیجیتال سوال پرسش کردم که شرایط ثبت نامشون چجوری هاس کلاس ها به چه صورت تشکیل می شن اصلا توی دوره چه چیز هایی تدریس می شه و مزیت های این دوره چیه و بعدش من دقیقا میتونم با آموزش این دوره چه کارایی انجام بدم چون واقعا من هیچ اطلاعی از دوره ارز دیجیتال نداشتم خلاصه پشتیبان سایت تبریز فایننس جواب من رو زود و به موقع داد و حتی راهنماییم کرد که اگه خواستم اطلاعات بیشتری به دست بیارم و محض راحتی خیال خودم میتونم برم مجموعه تبریز فایننس و مشاوره رایگان دریافت کنم و اگر هم اطلاعاتی داشتم تعیین سطح رایگان انجام بدم و من هم بهتر دیدم تا برم از نزدیک این مجموعه رو ببینم و مشاوره بگیرم و با خیال راحت و اطمینان خاطر توی دوره ارز دیجیتال تبریز فایننس ثبت نام کنم که شکر خدا از انتخاب این مجموعه راضی بودم و توی دوره ارز دیجیتال تبریز فایننس اطلاعات اصولی و بروز درباره سرفصلایی که گفته بودن یاد گرفتم .

دوره ارز دیجیتال در تبریز : محور بیشتر مکالمات روزمره این روزها در اطراف ارزهای دیجیتال می چرخد. سیل عظیمی از توجه به این ارزها نشانگر آینده درخشان و همه گیر ارزهای دیجیتال است. این امر نشانی از ضروریت یادگیری نحوه کار در این حوزه است که تبریز فایننس برای شما به ارمغان می آورد.

آکادمی تبریز فایننس به عنوان معتبرترین و بهترین آکادمی تبریز در حوزه بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال این امکان را برایتان ایجاد می کند تا در دروه ارز دیجیتال به صورت آنلاین و یا حضوری شرکت کنید و به آسانی صفر تا صد ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید.

سر فصل های این دوره عبارتند از:

1.آموزش کار با صرافی بین الملی

  • افتتاح و شارژ و برداشت حساب
  • معاملات spot
  • معاملات futures

2. تحلیل تکنیکال

  • آموزش تردینگ ویو
  • پرایس اکشن کلاسیک(سطوح حمایت و مقاومت ،ترند ها ، الگو های کلاسک ، الگو های کندل ستیک ، و…)
  • اندیکاتورها ونحوه ترکیب و سیگنال گیری از آن ها
  • موینگ لوریج ها
  • انواع فیبوناچی
  • ایچیموکو

3.تحلیل فاندامنتال

  • مفاهیم بلاک چین
  • دسته بندی ارزها
  • معیارهای تحلیل فاندامنتال (بررسی وایت پیپر ، رود مپ ها ، مقایس پذیری ، توکن سوزی و…)
  • نحوه استفاده از اخبار مربوطه در معاملات
  • منابع بررسی معیار و اخبار فاندامنتال

4. مدیریت سرمایه

  • نحوه انتخاب پوزیشن سایز

5.نحوه انتقال سود برای کنترل ریسک

  • تقسیم بندی سرمایه در hold-spot-futures
  • معیار های محاسبه وکنترل سود و ضرر در معاملات

بعد از دوره ارز دیجیتال در آکادمی تبریز فایننس انتظار می رود شما به صورت تخصصی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال که قواعد اصلی و زیربنای یک تریدر حرفه ای در بازار های مالی هستند را یاد بگیرید.

??​

دوره فارکس

من در دوره ی فارکس تبریز فایننس شرکت کردم آشنایی من با این دوره از طریق سایت تبریز فایننس بوده، اولش چون آشنایی دقیقی نداشتم رفتم قسمت پشتیبانی سایت ازشون درباره دوره ی فارکس سوال پرسش کردم که شرایط ثبت نامشون چجوری هاس کلاس ها به چه صورت تشکیل می شن اصلا توی دوره چه چیز هایی تدریس می شه و مزیت های این دوره چیه و بعدش من دقیقا میتونم با آموزش این دوره چه کارایی انجام بدم چون واقعا من هیچ اطلاعی از دوره فارکس نداشتم خلاصه پشتیبان سایت تبریز فایننس جواب من رو زود و به موقع داد و حتی راهنماییم کرد که اگه خواستم اطلاعات بیشتری به دست بیارم و محض راحتی خیال خودم میتونم برم مجموعه تبریز فایننس و مشاوره رایگان دریافت کنم و اگر هم اطلاعاتی داشتم تعیین سطح رایگان انجام بدم و من هم بهتر دیدم تا برم از نزدیک این مجموعه رو ببینم و مشاوره بگیرم و با خیال راحت و اطمینان خاطر توی دوره فارکس تبریز فایننس ثبت نام کنم که شکر خدا از انتخاب این مجموعه راضی بودم و توی دوره فارکس تبریز فایننس اطلاعات اصولی و بروز درباره سرفصلایی که گفته بودن یاد گرفتم .

دوره فارکس: فعالیت حرفه ای به عنوان شغل و یا سرمایه گذاری در حوزه بازارهای مالی، نیازمند آموزش دقیق و نکته به نکته است. وارد شدن به این حوزه ها بدون داشتن علم و شناخت کافی و فقط بر اساس شنیده ها مشابه شرکت در یک شرط بندی بزرگ است که شما اطلاع چندانی از عواقب آن نداشته و این کار را فقط به شانس می سپارید.

آکادمی تبریز فایننس به عنوان معتبرترین آکادمی این حوزه ها در تبریز دوره ای برای آشنایی و یادگیری کامل بازار جهانی فارکس برگزار می کند که شما حتی با کم ترین دانش درباره فارکس به کلی همه موارد مرتبط با آن را یاد می گیرید.

سرفصل های این دوره شامل الگوهای شمعی، مدیریت سرمایه و ریسک، مبانی بازار بین المللی ارز، خطوط پیوت کاماریلا، تحلیل امواج الیوت، میانگین متحرک، تحلیل تکنیکال، اندیکاتورها، اسیلاتورها، فیبوناچی و روند ها است.

در پایان این دوره انتظار می رود شما مهارت کافی در زمینه تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندمنتال، مدیریت سرمایه پیشرفته و روانشناسی ترید داشته باشید.

??​

دوره پرایس اکشن RTM

من در دوره ی پرایس اکشن RTM تبریز فایننس شرکت کردم آشنایی من با این دوره از طریق سایت تبریز فایننس بوده، اولش چون آشنایی دقیقی نداشتم رفتم قسمت پشتیبانی سایت ازشون درباره دوره ی پرایس اکشن RTM سوال پرسش کردم که شرایط ثبت نامشون چجوری هاس کلاس ها به چه صورت تشکیل می شن اصلا توی دوره چه چیز هایی تدریس می شه و مزیت های این دوره چیه و بعدش من دقیقا میتونم با آموزش این دوره چه کارایی انجام بدم چون واقعا من هیچ اطلاعی از دوره پرایس اکشن RTM نداشتم خلاصه پشتیبان سایت تبریز فایننس جواب من رو زود و به موقع داد و حتی راهنماییم کرد که اگه خواستم اطلاعات بیشتری به دست بیارم و محض راحتی خیال خودم میتونم برم مجموعه تبریز فایننس و مشاوره رایگان دریافت کنم و اگر هم اطلاعاتی داشتم تعیین سطح رایگان انجام بدم و من هم بهتر دیدم تا برم از نزدیک این مجموعه رو ببینم و مشاوره بگیرم و با خیال راحت و اطمینان خاطر توی دوره پرایس اکشن RTM تبریز فایننس ثبت نام کنم که شکر خدا از انتخاب این مجموعه راضی بودم و توی دوره پرایس اکشن RTM تبریز فایننس اطلاعات اصولی و بروز درباره سرفصلایی که گفته بودن یاد گرفتم تازه پرایس اکشن RTM یه دوره کامل و جامع و امن برای ترید تو بازار های مالی وحتی بورس و خود استاد های تبریز فایننس هم با این سبک ترید میکنن و درآمد دلاری دارند .

برای جبران ضرر هایی که از بازار های مالی فارکس ، بورس ، ارز دیجیتال عایدتان شده است ، نیاز به بهترین و بروز ترین سبک ترید بین المللی بنام RTM می باشد که برای اولین بار در تبریز دوره پرایس اکشن RTM توسط آکادمی تبریز فایننس با بهترین اساتید این دوره برگزار می شود.

پرایس اکشن RTM چیست؟

RTM مخفف کلمه READ THE MARKET به معنی خوانش بازار است و توسط شخصی به نام ایف میانت (IF MYANTE) از حدود سال 2010 ابداع و کشف شده است و دارای سه رکن اساسی رفتار قیمت رالی ، دراپ و بیس می باشد که با ترکیب این سه رکن اساسی رفتار قیمت به ساختار های دست پیدا خواهیم کرد.این روش براساس حجم معاملات کار میکند و از زیر شاخه های پرایس اکشن می باشد.

RTM به جریان سفارشات ارتباط دارد . جریان سفارشات (Order flow) به این معنی می باشد که مسیر حرکت قیمت را ، وجود یا عدم وجود سفارش روی چارت مشخص میکند . که روی بازار کریپتو کارنسی و هر بازار دیگری کاربرد دارد . و هر نقطه ای که قیمت یک واکنش اساسی نشان داده است ، نشان دهنده نقاط پر سفارشی بودند که توانستند قیمت را برگردانند و ….در حالت کلی استراتژی RTM به بررسی جریانات سفارشات برای مشخص کردن اینکه سفارشات در چه مقیاس و تایم فریمی وجود دارد.قدم اول برای آشنایی با تکنیک پرایس اکشن RTM ، درک یک حرکت مشخص روی چارت می باشد.

علت نیاز به آموزش دوره پرایس اکشن RTM

  • با روش تحلیل RTM با ریسک به ریوارد های مناسب ، جوابگوی ضرر هایی می باشد که در ترید های مختلف متحمل شده اید .
  • سبک معاملاتی RTM به ما نقاط مهم خرید و فروش و بهترین نقطه برای ورود به بازار و خروج از بازار را نشان می دهد و دلیل جبران ضرر های قبلی در بازار های مختلف و ورود به معامله با این روش ، به خاطر ریسک به ریوارد بالای 1/10 می باشد.

با گذراندن دوره پرایس اکشن RTM در چه بازار هایی از این روش می توانیم استفاده کنیم؟

در بازار های ارز دیجیتال ، بورس ، فارکس و هر بازاری که چارت قیمتی داشته باشد قابل استفاده می باشد.

سود شما در بازار های مالی مختلف با روش تحلیل پرایس اکشنRTM چقدر است؟

این بازار در عین ظاهری ساده ، پیچیدگی های خاص خود را دارد و نیاز به تمرین و تکرار بیشتر می باشد و شما هر چقدر علم و دانش و اطلاعات و مهارت خود را بیشتر کنید نتیجه دقیق تری از نقاط بدست خواهید آورد و با ریسک کمتر ، سود بیشتری عایدتان خواهد شد.

پیش نیاز برای شرکت در دوره پرایس اکشن RTM آکادمی تبریز فایننس

مبانی اولیه هر بازار مالی ( ارز دیجیتال ، بورس ، فارکس ) که در آن می خواهید فعالیت کنید

سرفصل های دوره پرایس اکشن RTM

  • pivot تسویه
  • pivot اصلی
  • FTR
  • اجزای FTR
  • FTC
  • MPL
  • RTP
  • FO
  • سیگنال چرخشی
  • ایگنور
  • مقیاس
  • عادات بازار
  • نقاط تصمیم گیری ترید
  • آموزش معاملات در بازار فارکس

شما با طی کردن این سرفصل های RTM در آکادمی تبریز فایننس با آنالیز پیشرفته به نقاط حساس معامله دست خواهید یافت و معامله اصولی و موفقی خواهید داشت .

آکادمی تبریز فایننس برای اولین بار با برگزاری دوره پرایس اکشن RTM (حضوری ، آنلاین) در تبریز به صورت حضوری و در تمام شهر های ایران بدون محدودیت مکانی به صورت آنلاین دوره را برگزار می کند و این دوره می تواند کشتی نجاتی برای جبران ضرر های قبلی شما عزیزان باشد .

??​

دوره متاورس

من در دوره ی متاورس تبریز فایننس شرکت کردم آشنایی من با این دوره از طریق سایت تبریز فایننس بوده، اولش چون آشنایی دقیقی نداشتم رفتم قسمت پشتیبانی سایت ازشون درباره دوره ی متاورس سوال پرسش کردم که شرایط ثبت نامشون چجوری هاس کلاس ها به چه صورت تشکیل می شن اصلا توی دوره چه چیز هایی تدریس می شه و مزیت های این دوره چیه و بعدش من دقیقا میتونم با آموزش این دوره چه کارایی انجام بدم چون واقعا من هیچ اطلاعی از دوره متاورس نداشتم خلاصه پشتیبان سایت تبریز فایننس جواب من رو زود و به موقع داد و حتی راهنماییم کرد که اگه خواستم اطلاعات بیشتری به دست بیارم و محض راحتی خیال خودم میتونم برم مجموعه تبریز فایننس و مشاوره رایگان دریافت کنم و اگر هم اطلاعاتی داشتم تعیین سطح رایگان انجام بدم و من هم بهتر دیدم تا برم از نزدیک این مجموعه رو ببینم و مشاوره بگیرم و با خیال راحت و اطمینان خاطر توی دوره فارکس تبریز فایننس ثبت نام کنم که شکر خدا از انتخاب این مجموعه راضی بودم و توی دوره متاورس تبریز فایننس اطلاعات اصولی و بروز درباره سرفصلایی که گفته بودن یاد گرفتم تازه جلسه اول دورشون رایگان بود دورشون داره هی آپدیت میشه نوشتن 20 جلسس ولی با مطالب جدیدی که توی متاورس می یاد دورشون از 20 جلسه به بی نهایت جلسه افزایش پیدا می کنه و کاملا به ادم یاد میده تو ی متاورس چجوری با بازی های متاورسی در آمد دلاری داشته باشیم و به دلار کسب در آمد کنیم هم و جالب تر از اون که یاد میدن چجوری NFT بسازیمو بفروشیم یا نقاشی و... به NFT تبدیل کنیم و به دلار بفروشیم.

این دوره نتیجه تحلیل و تحقیق تیم تحقیقاتی تبریز فایننس بر روی پلتفرم های مختلف و حوزه های مربوط با متاورس و دنیای NFT هست مطالبی که در این دوره تدریس می شود شمارا بی نیاز از هرگونه منابع دیگر برای کسب اطلاعات در این زمینه می کند .

متاورس در آینده مانند اینترنت خواهد بود که زمانی آشنایی و کار با آن یک آپشن حساب می شد اما امروزه داشتن اینترنت یکی از نیاز های اصلی محسوب میشود.

قرار است در این دوره انواع روش های بروز و معتبر کسب درآمد از حوزه متاورس و NFT برای شما عزیزان تدریس شود و باهم دیگه مقایسشون کنیم

برای ارتباط استاد با دانش پذیرانی که در دوره هستند یک گروه تلگرامی تشکیل خواهد شد که دانش پذیران از طریق گروه تلگرام یا سایت تبریزفایننس سوالات و اشکالات خود را مطرح کنند.

از آن جایی که حوزه متاورس و NFT جدید و نوپا هست هر گونه اطلاعات ، پلتفرم یا روش کسب درآمد جدید مربوط به این حوزه مطرح شود آموزش های جدید مخصوص مباحث جدید به جلسات دوره اضافه میشود و دانش پذیران می توانند ویدیو های جلسات را در پنل خود در سایت مشاهده فرمایند .

سر فصل های دوره آموزش کسب درآمد از متاورس و NFT

  • مقدمه و معرفی دوره
  • NFT چیست و کسب درآمد از خرید و فروش آن
  • ساخت NFT
  • زمین های متاورس و نحوه خرید و فروش آن
  • بازی Gods Uncheind
  • بازی Axie
  • دسنترالند
  • بلاکتوپیا
  • سند باکس
  • تتان آرنا
  • League of Kingdoms
  • معرفی سایت play to earn
  • معرفی ارز های آینده دار متاورسی و تحلیل آن ها
  • آموزش تحلیل فاندامنتال

??​

دوره فارکس تبریز فایننسدوره ارز دیجیتال تبریز فایننسدوره پرایس اکشن rtm تبریز فایننسدوره متاورس تبریز فایننسدوره های تبریز فایننس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید