ویرگول
ورودثبت نام
nejati
nejati
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چگونه با کمترین زحمت،مهارت یاد بگیریم؟

آیا با واژه "ریز عادت" آشنایی دارید؟ آیا معجزه ات آن را تجربه کرده اید؟ من در این اینجا می خواهم تجربه شخصی خودم را با شما به اشتراک بگذارم، و شما را با معجزه ریز عادت ها آن آشنا کنم.

طی سالهای گذشته،چندین بار تصمیم گرفته بودم که تایپ ده انگشتی را یاد بگیرم. ولی از آن جا که نمیدانستم چطور باید شروع کنم،حتی موفق نشدم کوچکترین اقدامی را برای آن انجام دهم. سالها گذشت تا این که،مدتی پیش با تکنیک ریز عادت ها آشنا شدم. آن را به کار بستم. و توانستم طی مدت ۲۱ روز، مهارت تایپ ده انگشتی خودم را با کمترین زحمت در حد قابل قبولی ارتقا بخشم.

پس اگر شما هم دوست دارید مهارتی را یاد بگیرید ولی نمیدانید از کجا باید شروع کنید،همین الان با یک سرچ ساده، می توانید تکنیک ریز عادت ها را آموزش ببینید.

بعد از آن میتوانید هر مهارت معقولی را که دوست دارید، یاد بگیرید و از یادگیری آن لذت ببرید.


شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید