ویرگول
ورودثبت نام
prs
prs
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

سروو موتور و سروو ردایو

اصلا میدونی سروو چه چیکار میکنه اصلا چرا بهش میگن سروو:

سروو یک کلمه یونانی است به معنایی برده مطیع یا خدمت گزار بی چون چرا

حالا چرا این اسم را گذاشتن چون واقعا مطع هستش ببن یک موتور ac معمولی را باید کی با اینورتر limit کنی کنترل کنی تازه بازم اون کاری که میخوایی دقیق نمیکنه برات.!!!!و کلی ناز داره و اگر dec را کم کردی حتما مقاومت ترمز میخواد البته سرو هم میخواد ولی بیشتر برای بار های که اینرسی وحشتناک دارند.




اما سرو بهش بگو برو روی فلان نقطه دقیق میره همونجا

یک نکته خیلی باحال دیگه از سرو این که در کمتر سرعت بیشترین گشتاور را داری یا برعکس در بیشترین سرعت کمترین گشتاور که میشه همون مد های وکتور و مد تورک کنترل و مد تنشن کنترل

با توجه به این که خود موتور سرو موتور انکودر داره کنترل تعمیر سروو در اصفهان موقیعیت براش خیلی راحت و دقیق هست

اطلاعات بیشتر خواستی میتونی برای داخل این سایت کارشون تخصصی نصب راه انداز تعمیر سروو هست

راستی خرابی سرو خیلی کمه emc فیلتر داخلی داره فقط کافیه سیم شیلد را نصب کنی هر چقدر از درایو های معمولی خوشت میاد صد برابر عاشق سروو میشی

داخل این پشت خیلی خودمونی و بدونه ادیبات ویراستاری صحبتت کردم من خودم اینجوری بیشتر راغب هستم مطالعه کنم و بهتر متوجه میشم.


موتورسروودلتااینورتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید