ویرگول
ورودثبت نام
cofenet-online
cofenet-online
خواندن ۶ دقیقه·۷ ماه پیش

آموزش کافی نت رایگان |100% به صورت عملی

آموزش کافی نت رایگان 0 تا 100

سلام من محمدرضا هستم وقراره تو این صفحه هر چی که از کافی نت بلدم رو خدمت شما یاد بدم تا اینکه با خیال راحت بتونید وارد این شغل بشید و یا اینکه اصلا وارد نشید.😂

من تقریبا اواخر تابستان 1402 به صورت جدی وارد شغل کافی نت شدم اما از قبل هم تجربه این کار رو داشتم پس با یه پیش زمینه جلو رفتم و خداروشکر تا الان هم خوب تونستم پیشرفت کنم.

قراره تو اینجا در مورد آموزش کافی نت باشما صحبت کنم و تمام تجربه هام رو در اختیارتون قرار بدم تا اینکه با خیال راحت بتونید تصمیمتون رو بگیرید.

شما برای اینکه آموزش کافی نت رو به صورت اصولی یاد گبیرید باید چند تا نکته رو بدونید اونم اینه که کل کار خدمات کامپیوتری ها و کافینتی ها تو چند تا چیز و ابزار مهم خلاصه میشه

آموزش کافی نت رایگان
آموزش کافی نت رایگان

آموزش کافی نت به صورت اصولی

اگر قراره آموزش کافی نت رو به صورت اصولی ببینی و تو کار خودت وارد باشی باید چند تا نکته رو خوب یاد بگیری:

1-کار با سامانه های مختلف مثل سامانه سخا، سامانه ثنا، گلستان و ... که تمام سامانه های مهم رو قراره اینجا بهت یاد بدم

2-کار با نرم افزارهای مهم مثل آفیس (ورد، پاورپوینت)، نرم افزار پینت و خیلی خیلی کم هم فتوشاپ که اینارو هم بهت یاد میدم

3- ارتباط گیری و برخورد مناسب با مشتری هاتون

4- تبلیغات و معرفی کسب و کارتون (اوله کاری هیچ کی شما رو نمیشناسه پس باید خوب خودتون رو هر طور که شده معرفی کنید با نور مناسب، تابلو، بنر، تراکت و ....

من که تازه وارد شغل کافینت شدم چند نفری پیشم اومدن و یا تلفنی باهم صحبت کردیم و میخواستن که راهنماییشون کنم که آیا راضی کننده هست و توصیه می کنم که کار کافی نتداری رو دستشون بگیرن

و بعضا هم میگفتن که بیام پیشت بشینم و یاد بگیرم تا اینکه تصمیم گرفتم این صفحه رو راه اندازی کنم و موارد مهم رو به شما دوستداران آموزش کافی نت یاد بدم تا هر چه سریعتر بتونید تصمیمتون رو قطعی کنید.

من برای آموزش کافی نت سعی میکنم که تمام آموزش ها به صورت عملی باشه، از قسمت آموزش سامانه های اینترنتی پرکاربرد هم شروع می کنم که خیلی باهاشون درگیر هستیم و منبع اصلی درآمد ما هستن

اون سامانه هایی که آموزششون تو اینترنت آماده هست رو براتون خرد حرد جمع آوری میکنم اونهایی هم که نیست رو خودم ضبط میکنم و تو صفحهم منتشر میکنم

شما هم با نظراتتون من رو دلگرم کنید تا کارم رو ادامه بدم هر آموزشی هم که نیاز داشتید تو کامنتا بهم بگید که براتون ضبط کنم و تو صفحه بذارم پس بدون معطلی بریم سراغ آموزش سامانه های مختلف

آموزش کافینت سامانه های مهم و ضروری
آموزش کافینت سامانه های مهم و ضروری

1- آموزش ثبت نام لاستیک

یکی از ثبت نام های مهم تو این روزها ثبت نام لاستیک هست چرا که اختلاف قیمت لاستیک بازار با سامانه های اینترنتی چیزی حدود 2 برابر هستن پس بخش مهمی از درآمدهای کافینتی ها همین موضوع ثبت نام لاستیک هست که اگر روزی یکی هم اول صبح انجام بدید درآمد خوبی نصیب شما میشه

این ثبت نام رو از سامانه عای مختلف مثل هایپرتایر، کویر تایر و بارز می تونید انجام بدید

پس بریم سراغ اولین قسمت آموزش کافی نت >>> ثبت نام لاستیک در هایپر تایر

https://www.aparat.com/v/VwjP1

2-آموزش کافینت | دریافت گواهی کسر حقوق بازنشستگان

یکی از مشتری های شما حتما بازنشتگان محترمی هستند که برای دریافت گواهی کسر حقوق به شما مراجعه می کنند.گواهی کسر حقوق اصلا چیه؟ یه گواهی هست که بازنشته ها برای ضامن شدن نیاز دارن تا بتونن به بانک ارائه بدن تا اینکه بانک اونها رو به عنوان یه ضامن قبول کنه و فرد بتونه وام بگیره

پس بریم سراغ آموزش دریافت گواهی کسر حقوق بازنشتگان

https://www.aparat.com/v/nYJmg

3-آموزش کافینتداری | ثبت نام کنکور

یکی از ثبت نام های مهم که چند ماه از سال سر مارو خیلی شلوغ میکنه ثبت نام کنکور هستش پس شمایی که به دنبال آموزش کافی نت هستید این مورد رو باید خوب بلد باشید چون درآمد خوبی برای شما خواهد داشت.

فرقی هم نمیکنه که چه نوع کنکوی باشه کاردانی باشه یا کارشناسی یا ارشد و یا دکترا ثبت نام یه شکله فقط در حد چند تا گزینه با هم تفاوت داره پس بریم که این آموزش مهم و کاربردی رو که از طریق سایت سنجش انجام میشه رو باهم ببینیم.

فقط بعد دیدن نظر و کامنت یادتون نره !!!

https://www.aparat.com/v/thBMy

سعی میکنم کم کم سامانه هارو تکمیل کنم تا اینکه شما کامل یاد بگیرید.

4- انتخاب واحد و پرینت گرفتن برنامه درسی در سامانه گلستان

یکی از موارد مهم و درآمد زای دیگر در بحث آموزش کافی نت رایگان مراجعه مشتریانی ست که از شما تقاضای انتخاب واحد و پرینت برنامه درسی دانشگاهی خود را از سامانه گلستان دارند.

این موضوع خیلی ساده بوده اما برای انتخاب واحد حتما از دانشجو بخواهید که نام دروس و کد آنها را برای شما در یک برگه بنویسد تا موقع انتخاب واحد شما بتوانید سریعتر این کار را انجام دهید.

اما بریم قسمت عملی این آموزش کافینت را هم مشاهده کنیم.

https://www.aparat.com/v/u3tPh

5-انتخاب واحد در سامانه آموزشیار

یکی دیگر از سامانه های دانشجویی که دانشجویان دانشگاه آزاد با آن سروکار دارند سامانه آموزشیار می باشد که اگر دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد به شما مراجعه کردند فقط کافیست که وارد سامانه آموزشیار بشید و مطابق آموزش عملی زیر این عمل را برای آنها انجام بدهید.

https://www.aparat.com/_/v/NPnYG/

6- پرداخت خلافی خودرو، عوارض آزادراه و انواع قبوض در کافی نت

آموزش کافی نت | کافینت آنلاین
آموزش کافی نت | کافینت آنلاین

یکی دیگر از مشتری های پرو پاقرص شما که تقریبا هر روز هم مراجعه خواهند داشت بحث پرداخت خلافی خودرو، عوارضی، انواع قبض ها می باشد که در این حالت یکی از بهترین سامانه های موجود قبضینو هست

حتما به این سامانه سر بزنید و امکانات فوق العاده این سامانه را بررسی کنید که کار را برای ما بسیار راحت کرده است و گاها با یک شماره ملی و بدون هیچ اطلاعاتی دیگری بسیار دقیق کار ما را راه می اندازد.

https://www.aparat.com/v/NWL4O

7- ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

زمانی که فراخوان ثبت نام خودرو از طریق تلویزیون و رسانه ها اعلام میشود مطممئنا یکی از خبرهای خوش برای کافی نتی ها می باشد چرا که مطمئنا افراد زیادی برای ثبت نام به کفینت مراجعه می کنند.

من چند تا مشتری دارم که واقعا هر ماه آمار ثبت نام خودرو رو از من میگیرن پس ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو که عموما خودروها از این طریق فروخته میشه یکی از موارد مهم در آموزش کافی نت هست پس بریم که این موضوع رو یاد بگیریم که خیلی سادس.

اما تا فراموش نکردم اینم بگم که برای ثبت نام خودرو جدیدا نیاز هست که مشتری تو یکی از حسابهای بانکی پول بلوکه کنه و حساب رو وکالتی کنه که بعد از این آموزش اون رو هم بهتون میگم.

https://www.aparat.com/v/1B52P

8- آموزش وکالتی کردن حساب جهت خرید خودرو

همونطور که خدمتتون گفتم یکی از موارد مهم قبل از خرید خودرو وکالتی کردن یکی از حسابهای مشتری و ریختن مبلغ مشخصی (برای ماشین های ایرانی 100 میلیون بوده تا الان) هست که در عرض چند دقیقه به راحتی میتونید این کار رو انجام بدید کافیه که ویدئوی آموزشی زیر رو نگاه کنید.

https://www.aparat.com/v/I3eKJ

هر روز لیست سامانه ها تکمیل می شود جهت آموزش سامانه مد نظر خود و یا انجام امورات کافی نتی خوددر نظرات با ما در میان بگذارید




کافی نتآموزش خدمات کافی نتآموزش کافی نتآموزش کافی
آموزش کافی نت رایگان و خدمات کامپیوتری به صورت 0 تا 100 و راه اندازی یک دفتر کامپیوتری در این صفحه آموزش داده می شود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید