ویرگول
ورودثبت نام
تائوکو اشیکاگا
تائوکو اشیکاگا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

زندگی عجیب من ( جنگ )

از دور کسی رو دیدم فکر کنم توکویامی بود وقتی ب ما رسید گفت ( بچه ها انسان ها به ما حمله کردن)

توکویامی  ( قدرت گلوله ابدی ) گوله هاش تموم نمیشه
توکویامی ( قدرت گلوله ابدی ) گوله هاش تموم نمیشه

شین ( چند نفر بودند؟)

شین  ( قدرت اجسام نزدیک بهش و کنترل میکنه )
شین ( قدرت اجسام نزدیک بهش و کنترل میکنه )

توکویامی ( 20 نفر )

شین ( چی کار کنیم لیوای ( لیوای ارشدمونه ))

لیوای ( اول به گروه ایاتو و کانکی بگو بعد مقاومت می کنیم )

شین گفت ( نظر تو چیه تائوکو ؟)

من ( خوبه )

تئو( چرا کسی نظر منو نمی خواد )

تئو ( قدرت برف و یخ )
تئو ( قدرت برف و یخ )


لیوای ( قدرت صلاح شو 100 برابر می کنه )
لیوای ( قدرت صلاح شو 100 برابر می کنه )

توکویامی ( چون تو نخودی )

و بعد توکویامی و تئو دعوا کردن.

لیوای ( بس کنید )

و همه ساکت شدند.

طبق دستور لیوای به ایاتو و کانکی خبر دادیم و کمی مبارزه کردیم تا مبارزه تموم شد

 ایاتو ( خوناشام )
ایاتو ( خوناشام )

ما بردیم ولی تئو زخمی و نزدیکه که بمیره

کانکی ( قدرت قوی)
کانکی ( قدرت قوی)

تئو رو سریع بردیم جای هیتوشی .

هیتوشی ( قدرت درمان و نابود گری )
هیتوشی ( قدرت درمان و نابود گری )



چند روز بعد

لیوای ( تائوکو ازاین مبارزه چی فهمیدی ؟)

من گفتم ( نباید سر به سر شین و تئو و تو وتوکویامی گذاشت )

لیوای ( دیگه )

من (پست دیدبانی و تصمیمات خیلی ........)

هنوز حرفم تموم نشد که شین اومد و گفت ( رییس اومد )

همه رفتیم به جایی که رییس اومده بود به جز تئو .

اسم رییس بخش کاتاشی بود

کاتاشی( قدرت کنترل تیر های شلیک شده )
کاتاشی( قدرت کنترل تیر های شلیک شده )



کاتاشی هم به تیم ما پیوست

الان کاتاشی لیوای و شین و هیتوشی و کانکی و ایاتو و توکویامی و من عضو تیم A هستیم



لایک وفالو یادت نره

خداحافظ




قدرتزندگی
من یک : ارمی ( بی تی اس) اتاکو و عضو در : اپارات ویرگول و تاو بیو و من یک enfg واقعی هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید