ویرگول
ورودثبت نام
سینا محمدیان
سینا محمدیان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تو آشنای کی هستی؟


وقتی قرارداد ۳ میلیاردی با یک شرکت هولدینگ بانکی نوشتم ،مدیر یکی از کوچیکترین شرکت هاشون توی جلسه ی آشنایی با اونها به من گفت به کی وصلی؟!پارتی ات کیه؟
منم خندیدم گفتم خدا،ولله که یک ریال زیر میز،رو میزی،شیرینی،هدیه،کادو،پول،خدمات به هیچکسی ندادم،حتی گفتن باید بیمه ماشین مدیر عامل ما رو رایگان بزنی بازم خندیدم گفتم این درخواست رو اگر برای پایین ترین حقوق بگیر خدمات یا پرسنل میکردی روی هوا میزدم!اما برای مدیر عاملتون نه!
یه بار دیگه وقتی مدیر یکی از شرکت های هولدینگ شدم مدیر یه شرکت پایین تر از من گفت خب شما آشنای آقای فلانی هستی یا آقای بساری؟
گفتم رفیق دوتاشونم!
چشماش گرد شد!
این چه سوالیه میپرسید آخه؟!
چرا باید به کسی که نمیشناسم یا حتی بشناسم بگم دوست،پارتی،رفیق،کارچاق کن،رابط ام کیه؟
اصلا با جوابش به چی میرسی؟
به جای این کار ها سعی کن
اول کارت به کار خودت باشه
دوم با من رابطه خوبی بساز،شاید لا به لای حرفام فهمیدی من به کی وصلم و تونستم کمکت کنم!

روابطارتباطکارپارتیآشنا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید