ویرگول
ورودثبت نام
میترا خدادادی
میترا خدادادی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

راحت ترین راه کسب درآمد عالی

کسب درآمد شکلات دست ساز
کسب درآمد شکلات دست ساز

برای کسب درآمد اینترنتی شکلات دست ساز در اینترنت دنبال راهکار می گشتم که با سایت تواناشو آشنا شدم.و چه عالی که مقاله ای در رابطه با شکلات دست ساز در این سایت بود و فوق العاده شکلات را به تصویر کشیده بود .در انتها با یه موضوع جالب و کمیاب در این روزها مواجه شدم .«اگرمشاوره میخواهید جلسه اول رایگان است» فورا ثبت نام کردم و بعد از یک روز جناب احدی با من تماس گرفتن و‌در مورد کارم سوال کردند از ایشون مشاوره خواستم برخلاف خیلی از آدمها که غیر از پول چیزی نمی بینند ایشون گفتند اول لایوی که دو سه روز آینده در مورد کوکواستارت اپ دارم ببین و در این دوره شرکت کن دیگه نیازی به مشاوره نیست و انصافا عجب دوره ای .خیلی خیلی بیشتر از آنچه که فکر میکردم در مورد اینستاگرام،بیزینس در فضای مجازی،پیدا کردن مشتری بالقوه و خیلی بیشتر از اینها یاد گرفتم .پشتیبانی فوق العاده و‌پاسخگویی به سوالات اقای احدی قابل تحسین است .چنین انسانی این روزها خیلی کم پیدا میشود .خدا را شاکرم که با مجموعه توانا شو آشنا شدم????

تواناشوکسب درآمد اینترنتیکسب و کارشکلات دست ساز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید