ویرگول
ورودثبت نام
Amir
Amir
خواندن ۳ دقیقه·۸ ماه پیش

چالش کتابخوانی طاقچه_~» خرده عادت ها


خرده عادت ها

اسم اثر،«» خرده عادت ها

نویسنده _~» جیمز کلییر

مترجم ~_» زهرا صادقی

انتشارات _~» میلکان

یکی از کتاب های است که در واقعه خیلی با ارزش است چرا که بیشتر بخش هایش عملی است یعنی همانطور می خوانید می توانی استفاده نماید در زندگی روزمره خود کتاب عملی است من خودم این کتاب یک سال قبل خواندم ولی تمام کتاب را حالا به یاد دارم و با تمام جزییات آن چرا که در عمل پیاده کردم و از شان استفاده نمودم به همین دلیل می گویم فوق العاده است این کتاب بنام خورده عادت ها هر کاری از اول خیلی سخت و طاقت فرسا است ولی وقت که وارد شویم متوجه می شویم که خیلی سخت نبود فقط اول دل و جرات می خواستند که این کتاب به ما می آموزد چطور باید


یک کار را شروع نمایم و بعد کم کم تبدیل به عادت نمایم برای خود مان، خودم از سالی گذشته تا حالا چندین عادت خوب برای خودم بی وجود آوردم که در نظرم جالب است که با شما به اشتراک بگذاریم، اولین عادت تعقیبات نماز یومیه است که من چندین بار تصمیم گفته بودم ولی از پس انجام دادن آن بر نیامده بودم اما با کمک این کتاب حالا تعقیبات خواندن بعد از هر نماز برای اسان و لذت بخش شده که حالا انجام ندادن آن برایم از انجام دادنشان سخت است و عادت دیگر مطالعه کردن کتاب ها بود برایم خیلی راحت شد هر کتاب را بخواهیم به سادگی مطالعه می کنم بدون هیچ دلیل


ولی یک کار باقی مانده که هنوز فرصت آن پیش نامانده نوشتن داستان است که کمی هم وقت بیشتر و شهامت هم نیاز دارد که به نظرم زود باشد جالبی کتاب اینجاست که اول خیلی کم و اندک شروع می کند به انجام یک عادت به حد کوچک و ناچیز است که اصلا ذهن خود را درگیر آن چیز های خرد نمی کند ولی هرچند زمان می گذرد آن عادت قوی و با قدرت می شود رشد می کند و کم کم ریش گذاری می کند در وجود انسان تا به عادت عالی بدون ترس در ذهن انسان تبدیل می شود که دیگر هرگز نمی توانی آن را به فراموشی بسپاری خیلی کار های بزرگ از همین رویش ساده شروع کردند.





و دارای گرما انتخاب کردند این کار چنان جواب مثبت دادن که همه مردم این کشور شوکه شدند در آن کشور انگلستان چندین برنده که داشتن هیچ که حتی مقام اول در جهان را کسب نمودند با چند کار در ظاهر ساده اما با دقت و پشت کار تمام که این مربی از پس آن بر آمد ما و شما هم می توانیم کار های خیلی کوچک در مدت زمان طولانی یک شخص برنده و حرفه ای در آن بخش شویم فقط کافی است که تکرار آن کار و حرفه با پشت کار همراه باشد چیزی دیگر لازم ندارد

اگر من تصمیم بگیرم که باید یک نویسنده برجسته شوم باید هر روز از صد تا صد و.پنجاه جمله را بنویسم تا کم کم وارد دنیای نویسندگی شوم. برای در یافت این کتاب

اینجا کلیک نماید تشکر ( خرده عادت ها )

خرده عادتهادوچرخه سوارانچالش کتابخوانی طاقچه
دانشجوی کتاب خوان، اگر عشق باعث شود که من از خود خواهی و خود پرستی رها شوم حاضر هستم عاشق شوم تا همه من را دیوانه و مستی عارفانه بخوانند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید