ویرگول
ورودثبت نام
فروشگاه اینترنتی دیجی من
فروشگاه اینترنتی دیجی من
خواندن ۶ دقیقه·۱ سال پیش

همه چیز در مورد دیجی من

معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی من



فروشگاه اینترنتی دیجی من در سال 1399 با 2 نیرو شروع به فعالیت کرده است و پس از مدتی با اخذ تمامی مجوزات لازم فعالیت خود را گسترش داده و شروع به فعالیت رسمی نموده است.



بنیان گذاران فروشگاه اینترنتی دیجی من دو جوان کوشا وفعال به نام علی حسن زاده و امیرحسین دانشور هستند.


تمام کوشش مجموعه دیجی من بر این امر بوده است که جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت به دست مشتریان برساند

و سرانجام فروشگاه اینترنتی دیجی من پس از گذشت3 سال توانست علاوه بر گسترش و پیشرفت فعالیت ظرفیت نیروی متمرکز خود را به 14 نفر و نیروهای غیرمتمرکز را به 4 نفر برساند

خط مشی

خط مشی به این معنی است که شما صرفاً چارچوب‌هایی کلی مشخص می‌کنید و تشخیص مصداق‌ها را بر عهده‌ی همکاران‌تان می‌گذارید.

تمرکز ما بر پیدا کردن نیازهای روز مشتری و برطرف نمودن آن نیازها با ارايه جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات روز دنیاست

1. توسعه روابط اثربخش و عمیق با مشتریان

2. قیمت مناسب با کیفیت بالا (به دلیل کم کردن واسطه ها)

3. رسیدگی به امور طبق برنامه ریزی دقیق

4. آموزش نیروی فعال مطابق جدیدترین متد های مورد نیاز

5. به کارگیری نیروهای خلاق و متعهد

6. همکاری و مشارکت گروهی برای دستیابی به بهترین هدف

7. ایجاد اشتغال برای نیروی جوان

8. افزایش رضایتمندي مشتري و حفظ آن در بالاترین سطح ممکن

تمام تلاش تیم دیجی من در راستای تحقق اهداف فوق ،عمل به تعهدات خود در قبال مشتریان است

مدیریت شرکت انتظار دارد تمامی کارکنان در جهت اهداف فوق گام برداشته و سبب شکوفایی سازمان

شوند.

سازمان خود را متعهد به حرکت در راستاي خط مشی می‌داند.

چشم انداز و ماموریت

بیانیه چشم انداز سازمان مشخص می‌کند که فروشگاه دیجی من با اجرای بیانیه ماموریت خود، به کجا خواهد رسید. چشم‌انداز جایگاه آرمانی یک کسب و کار را نشان می‌دهد. در ادامه تعدادی بیانیه چشم انداز از فروشگاه دیجی من را می‌خوانید:

1. تامین با کیفیت ترین

رعایت این امر مستلزم کم کردن واسطه ها و بررسی و تشخیص و انتخاب برترین کالاها با قیمت مناسب میباشد تا مشتریان بتوانند با راحتی بیشتر محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند

2. جلب رضایت و حفظ مشتری با ارائه ضمانت

این فروشگاه با ارائه ضمانت بازگشت وجه و تعویض کالا سعی نموده است تا رضایت مشتریان را در بالا ترین سطح حفظ نماید

یکی از مهمترین روش های این مجموعه برای جلب اعتماد مشتریان فراهم نمودن روش های مختلف ارسال کالا میباشد

(برای مثال درگاه پرداخت اینترنتی معتبر یا پرداخت درب منزل)

3. آموزش و ارتقای سطح کیفی اعضای مجموعه دیجی من

مجموعه دیجی من متشکل از خبره ترین متخصصان در هر بخشی از حوزه دیجیتال میباشد و یکی از مهمترین اهداف آن آموزش نیروهای جدید در هر حوزه بصورت کارآموز است

4. ایجاد مارکت پلیس .(marketplace)


یکی از جدیدترین اقدامات فروشگاه دیجی من در چند ماه اخیر ورود به فضای مارکت پلیس میباشد که این امر مهم به دست و ایده ی نیرو های جدید و تحت آموزش این مجموعه صورت گرفته است

مشتریان و مخاطبان

همواره اعتماد کردن به فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید برای افراد دشوار بوده است

اما به دلایل بروز مشکلات زمانه همچون شروع اپیدمی کرونا و آلودگی هوا و یا عواملی مثل کمبود وقت ، افزایش هزینه های حمل و نقل و ترافیک و ... خرید ها بیش از پیش به سوی خرید های اینترنتی متمایل شده اند به همین دلیل امروزه هر قشر از جامعه و در هر سنی میتوانند مشتریان خریدهای اینترنتی ،از جمله خرید لوازم دیجیتالی باشند

بنابراین مشتریان ما محدود به دسته خاصی نیستند

اما اکثر مشتریان هدف مارا قشر جوان جامعه تشکیل میدهند.

فعالیت‌های شرکت


فروشگاه اینترنتی دیجی من در شناسایی و ارائه جدیدترین محصولات روز دنیا و بررسی آنها و فراهم نمودن بهترین و کارامدترین کالاها برای مشتریان تخصص دارد

درنتیجه توانسته است مشتریان خود را حفظ و روز به روز افزایش دهد

ریز خدمات قابل ارائه در فروشگاه اینترنتی دیجی من را می‌توان به شکل فهرست زیر تعریف کرد:

1. تامین لوازم جانبی موبایل

2. تامین گجت های الکترونیکی روز

3. مشاوره پیش از خرید برای ارایه کالای مناسب با نیاز مشتری

4. تعمیرات کالاهای دارای مشکل در خصوص گارانتی کالا

5. مشاوره و آموزش نحوه استفاده از محصولات

6. تهیه و ارایه محتوای آموزشی در رابطه با فضای دیجیتال

7. ایجاد مارکت پلیس

1) بررسی و آنالیز کسب و کار هدف

2) راه اندازی و مدیریت غرفه برای فروشندگان سایت

3) ایجاد راه های ارتباطی مستقیم میان فروشنده و مشتری

4) ایجاد بخش CRM

5) تبلیغات گسترده در فضای دیجیتال

6) بهینه سازی و سئو محصولات در فضای دیجیتال

7) عکس برداری از محصولات

8) تهیه ویدیوی معرفی محصولات

9) طراحی لوگو

10) طراحی بنر

بررسی شکایت مشتری

شکایت مشتری نتیجه‌ی نارضایتی مشتریان از محصول، خدمات یا کارکنان سازمان است. در این موقعیت، انتظار می‌رود سازمان به‌ شکل روشن و یا قانونی، پاسخ یا نتیجه‌ را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در مجموعه دیجی من شکایات مشتریان

توسط پشتیبان (از طریق اینستاگرام،واتساپ ،سایت و بصورت تلفنی ) دریافت میشود.

سپس برای بررسی شکایت ،به واحد مربوطه و درصورت لزوم به مدیریت ارجاع داده میشود و در صورت بروز

مشکلات جدی جلساتی برای رفع مشکل با اعضای مجموعه برگزار میشود

امور لازم جهت عدم تکرار و برطرف نمودن مشکل صورت میپذیرد.

گلوگاه‌های موجود در فرآیندهای شرکت

گلوگاه فرایند، یکی از مراحل کار است که در آن سرعت ورود کارها به گلوگاه بیشتر از سرعت پردازش آن است. کمبود یا فقدان منابع در یک یا چند مرحله از فرایند کسب و کار، باعث ایجاد گلوگاه می‌شود. این گلوگاه‌ها نوعی تداخل و وقفه در روند کار ایجاد می‌کنند و فرایند کلی ارائه خدمات را به تاخیر می‌اندازند.

حال به برخی از گلوگاه‌های موجود در مجموعه دیجی من می‌پردازیم:

1. انعطاف بیش از حد با مشتریان که موجب سوء استفاده برخی از آنان میشود

2. عدم آشنایی و درک کامل مشتریان از محصول

3. مشکلات بازگشت کالا در خصوص پرداخت درب منزل

4. انعطاف بیش از اندازه مدیریت با کارمندان ضعیف و دورکار

5. فقدان نیروی متخصص لازم و تاکید بر آموزش کارکان که فرایندی زمان بر است

6. کمبود تسلط کامل یر نحوه عملکرد فروشندگان مارکت پلیس

7. عدم توافق کافی با برخی از فروشندگان مارکت پلیس

ارائه راهکارهای بهبود

1. تهیه ویدیو های انحصاری در خصوص معرفی و آموزش محصولات

2. تمرکز برروی استخدام نیروهای متمرکز و اجتناب از استخدام نیروهای دور کار

3. دریافت درصدی از مبلغ سبدکالا بعنوان بیعانه در پرداخت درب منزل برای جلوگیری از برگشت کالا

4. استخدام افراد متخصص و ماهر

5. ایجاد جلسات هفتگی و ماهانه برای شنیدن نظرات و انتقادات کارمندان

6. برگزاری جلسات برای کاهش مشکلات مشتری و جلب رضایتشان

ویدیو معرفی دیجی من


https://www.aparat.com/v/VqaJC

جمع بندی

این گزارش شامل مواردی بوده است که در حدود 6 ماه مشارکت و کار کردن در تیم دیجی من بدست آوردم و به دلیل تجربه کاری گذشته ام در تیم ،همکاری موثر و لذت بخشی را همراه با آموخته های جدید ،تجربه کردم

در این میان توانستم مباحثی را که بارها در کلاس های درس شنیدم را به میدان آورده و از آنها جهت ارتقا و رفع مشکلات در دیجی من استفاده نمایم.

با اینکه رشته مدیریت صنعتی از ابتدا رشته مورد علاقه ام نبوده اما از کارکردن در این حوزه بسیار راضی ام و امیدوارم بتوانم از تمامی مطالبی که در این 4 سال بدست آوردم به نحو احسن استفاده نمایم.

(این یک تحقیق برای پایان نامه دانشگاه بوده که توسط یکی از اعضای دیجی من جمع آوری شده )


راه ارتباطی با دیجی من:

آدرس دفتر مرکزی: مازندران بابلسر- بلوارقلی تبار- مجتمع نگین دریاکنار- طبقه سوم پلاک324

تلفن تماس:02128426097

آدرس وب سایت: www.digimanshop.com


دیجی منمعرفی کامل دیجی منبهترین سایت لوازم جانبیکارآموزیدیجیتال مارکتینگ
فروشگاه اینترنتی دیجی من در حوزه فروش محصولات دیجیتال مانند لوازم جانبی ، موبایل ، تبلت ، لپتاپ و تلفن همراه و کنسول بازی فعالیت میکند. این فروشگاه با هدف فروش ارزان به مشتریان شروع به فعالیت کرده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید