ویرگول
ورودثبت نام
Travel
Travel
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

کویرمصر سفری خاطره انگیز

خوب به خاطر سوال‌هایی که داشتید همون طور که قول دادم بلاخره فرصت شد براتون از کویرمصر و جاذبه‌هاش بنویسم.

اولا_ بدونید سفر به کویر مصر ویزا نمی‌خواد چون تو ایرانه خودمونه یه جایی تو استان اصفهان

دوم_ به عنوان کسی که ده ساله دارم ایرانگردی می‌کنم و بارها به کویرهای مختلف سفر کردم بهتون واضح می‌گم بی شک کویرمصر بهترین و زیباترین کویر ایرانه به جرئت می‌تونم بگم چند لول بهتر از کویرهای دیگه

سوم _اینو بدونید گشت‌ها و جاذبه‌های سفر به کویرمصر شامل روستای مصر روستای گرمه و آبشار و‌دهکده نمکی هست پس بهترین جا برای اقامت شهر خور هست چون دقیقا به همه این جاذبه‌ها نزدیکه و شما می‌تونید بعد هر گشت راحت به اقامتگاه برگردید برای غذا و استراحت و سپس آماده‌ و قبراق برید برای گشت بعد

چهارم_ جاذبه‌هایی که میتونید ببینید و استفاده کنید شامل سافاری، آفرود،شترسواری و‌ قدم‌زدن در رمل‌های روستای مصر ( میتونید عصر برید مصر تا شب که هم روز را ببینید هم شب کویر را)

روستای گرمه نخلستان زیبایی دارد با چشمه‌ای به نام دکتر فیش که پر از ماهی‌های مساژوره که رایگان پدیکور می‌کنند. بعدش میتونید به روستای ایراج و بیاضه هم سری بزنید

آبشار و‌دهکده نمکی خور که تنها آبشار نمکی دنیاست و خیلی خیلی زیباست و من خودم اینجارو از همه جا بیشتر دوست‌دارم.

پنجم_ خوب همون طور که گفتم من خودم هم خور اقامت داشتم هم گرمه هم مصر اما به نظر خور بهترین لوکیشن برای اقامت هست هم به همه جاذبه‌ها نزدیک و میانه راه حساب میشه هم امکانات بیشتری داره و هم وضعیت اینترنت عالیه متاسفانه تو مصر و گرمه امکانات خیلی کمه و پوشش اینترنت افتضاحه و همچنبن تو شهر خور خیالتون از حشرات و موجودات موزی که تو روستاها هستند هم راحته

ششم_ مسئله مهمی به نام غذا مخصوصا برای کسی مثل من که خیلی شکموئه در خور چند رستوران وجود داره اما پیشنهاد من اینه که غذا را از خود اقامتگاهی که در آن‌اسکان دارید تهیه کنید

ما در آخرین سفرمون به کویرمصر در اقامتگاه بومگردی راوی کویر در شهر خور اقامت داشتیم که غذاهامونم خود اقامتگاه تهیه کرد و بسیار خوشمزه و با کیفیت بود و‌ البته رفتارشون بسیار محترمانه و پسندیده بود.

این هم پیج و شماره تماس بومگردی که ما در آن اسکان داشتیم و خیلی بهمون خوش گذشت

tel: 09036994001

instagram: @ravi_guesthouse

نوشته بعدی توضیحات سفر به کردستان زیبا

منتظرمون باشید❤️







اقامتگاه بومگردیبهترین اقامتگاه کویرمصراقامتگاه بومگردی کویرمصرسفر به کویرمصربهترین کویر ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید