ویرگول
ورودثبت نام
حسین آصفی
حسین آصفی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من کی هستم؟


سلام

من حسین آصفی هستم.

از سال 2016 در زمینه بازاریابی و فروش عمده فروشی ها فعالیت داشتم و بیشتر در زمینه عمده فروشی پوشاک فعالیت کردم.

مدتی رو در یه استارتاپ عمده فروشی فعال بودم...

اما حالا سعی دارم در همه زمینه های عمده فروشی به کمک دانش سئو و تجربیاتی که در شبکه های اجتماعی و سایت های موثر در بازاریابی دارم، به تولیدی ها و عمده فروشی ها کمک کنم تا فروش زیادی رو تجربه کنن.

اما در عین حال باید مطالبی رو هم به شما عرض کنم که در این راه هم کمک کننده و هم هماهنگ کننده هست.

به همین دلیل شروع به نوشتن این وبلاگ کردم.

پس با من همراه باشید.

09167797456

شماره های من در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی برای افزایش فروش عمده دارید.

عمده فروشی آنلاینبازار عمده فروشیسایت عمده فروشی مواد غذاییپلتفرم عمده فروشیعمده فروشی سوپرمارکت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید