ویرگول
ورودثبت نام
سید امین علوی
سید امین علوی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

8 ساعت کار در ازا پرداخت 480 گرم گوشت!


امروز برای آگهی استخدامی که تو دیوار آگهی گذاشته بودن و شب قبل با هم صحبت کرده بودیم رفتم محل شرکت شون...

اول که وارد شرکت شدم شیک بودن و تر و تمیز بودن محیط توجه ام رو جلب کرد یکم امیدوار شدم از این که چنین شرکت هایی هم تو شهرمون بودن و من خبر نداشتم! با خودم گفتم احتمالا با یه شرکت درست و حسابی طرفم که حقوق منصفانه ای هم پرداخت میکنن

وارد شرکت شدم و بعد از دیدن هد شرکت 3 طبقه رفتیم بالاتر و وارد یک اتاق شدیم...

سلام و علیکی کردیم و کلی صحبت کرد از این که شرکت ما از حوزه مکانیک تا نرم افزار ، و حتی هوش مصنوعی تا قرار دادن کیت در مغر انسان! فعالیت میکنن

در مورد حقوق پرسیدم و فرمودند ما کف حقوق داریم ولی سقف حقوقی برای کارمندامون نداریم!

سوالم رو طور دیگه ای مطرح کردم تا در نهایت عدد مد نظرشون را بگن:

در نهایت با افتخار اعلام نمودند ماهیانه حقوق 5 میلیون تومن! و تاکید هم می کردند حقوق منصفانه است و شرکت های دیگر همین را هم نمی دهند!

با خودم حساب کردم و دیدم می شود 8 ساعت کار در ازای پرداخت 400 گرم گوشت ناقابل

ولی خودمانیم چه قدر سگ های ولگرد و گربه های داخل خیابان وضع بهتری از ما دارند...نه سختی کاری دارند؛ نه دغدغه ای و نه... همین قدر گوشت روزی شان رو می خورند و شب را روز می کنند.


آگهی استخدامینرم افزارحقوقمهاجرتکانادا
علاقه مند به استارتاپ، تکنولوژی ،برنامه نویسی وب و بازارهای مالی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید