ویرگول
ورودثبت نام
zahra
zahra
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

تلاش برای آینده

درسته حسرت خیلی چیزا رو دارم، حسرت این که کاش تو فلان سن فلان چیز رو تجربه می کردم و چقدر خوب میشد اگر اون طور که میخوام اتفاقات برام رقم میخورد؛ اما باید بپذیرم که خیلی چیزا دست من نبوده پس باید غصه خوردن در موردشون رو متوقف کنم و به جاش روی چیزایی که دست من هستن و در حال حاضر میتونم روشون کار کنم تا بهتر بشن، تمرکز کنم. شاید اگر چند سال پیش اون اتفاقات برام رقم میخوردن الان حال بهتری داشتم و شرایط بهتری رو تجربه میکردم اما اگر به همین منوال ادامه بدم چند سال بعد هم حسرت این روزها رو میخورم. یه جمله ای از یه کتاب خوندم که میگه: "بهترین زمان برای کاشتن یک درخت، بیست سال پیش بود و زمان بعدی که بهترین زمانه، همین حالاست..." پس الان بهترین زمانیه که من در اختیار دارم برای این که درختم رو بکارم و چند سال بعد ثمره ش رو دریافت کنم.

حسرت گذشتهتلاش برای آینده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید