ویرگول
ورودثبت نام
سعید شانقی
سعید شانقی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

سیاست غلط بانکینو

درود ،
چند روز پیش قصد داشتم بعد از سر زدن 6 ماه - 7 ماه به این نئو بانک ، مجدد باهاشون کار کنم.

زمانی که اطلاعات ورود رو زدم و یک خطایی به من داد که باید مجدد بیام و ویدیو سلفی بفرستم و گفتم شاید به خاطر اینکه برنامه ورژن قدیمی تر هست خطای الکی داره میده و برنامه رو بروز کردم !

متن خطا : دستگاه امن ، شما با نام کاربری خود در تلفن همراه دیگری ثبت نام کرده اید . به منظور حخظ امنیت اطلاعات مشتریان محترم ، برای استفاده از یک دستگاه جدید نیازمند احراز هویت بر روی آن هستید . فرایند احراز هویت را بر روی دستگاه جدید انجام دهید تا پس از بررسی توسط کارشناسان بانکینو ، امکان استفاده از اپلیکشن بانکینو برای شما فراهم شود .

بعد از تماس با ما پشتیبان های ساده بانکینو ، اعلام کردیم که یا این سیاست غلط رو اصلاح کنید تا بتوانیم وارد بشیم یا بستن کامل حساب اقدام کنید !

ذکر کرده اند که حتما باید احراز کنید و در صورتی که احراز نکنید ما برای شما کاری نمیکنیم و با تماس های زیاد اعلام کردیم به به سوپروایزر تیم پشتیبانی وصل بشیم و بهشون اطلاع بدیم.

بعد از اینکه با سوپرواریز تیم پشتیبانی بانکینو صحبت داشتیم اعلام کردن که در سه حالت احراز هویت اجباری باید انجام شود.

  1. اگر آی پی گوشی شما عوض شود باید احراز هویت شود.
  2. اگر برنامه بروز شود نیاز به احراز هویت هست !
  3. اگر از برنامه خارج بشید هم نیاز به احراز هویت هست !

در خصوص مورد اول ما گفتیم که منظور شما mac address هست و حتی نمیدانستند که مک آدرس چیه و اصرار بر این داشتند که آی پی گوشی شما عوض شود باید احراز کنید !

مورد بعدی در خصوص بروزرسانی اپلکیشن هست و اگر قرار باشه در ماه 3 تا آپدیت بفرستند و ماهی 3 ویدیو برای این بانک ارسال کنیم در سالش 36 ویدیو + یک ویدیو احراز هویت اولیه شما از ما خواهید داشت.

در خصوص مورد سوم گفتم که اگر شما بیای دکمه home گوشی رو بزنید و برنامه رو ببندید از حساب لاگ اوت میکنه و صبر نمیکنه تا شما مجدد بیای و بری توی حساب و بچرخی . ( معمولا سسشن داره . )

بعد من به سوپرواریز گفتم که اقا شما به کسی ارجاع بده که لولش از شما بالاتر باشه و دانش فنی داشته باشه گفت مقدور نیست و من گفتم اقا مدیرعامل بانکینو ارجاع بده که ببینم این سیاست غلط رو چرا پذیرفتند !

بعد گفتند مقدور نیست ، با واحد بازرپرسی تماس گفتیم و موضوع رو گزارش دادیم و یه اقای تماس گرفت و اصرار داشتیم که سمتشونو بگند ولی متاسفانه نگفتند و حتی گفتند که ما سوپرواریز نداریم!!!!

بعد به ایشونم همینو گفتم باز ایشونم مثل همون اقای سوپرواریز فیک اشون گفتند که اون 3 مورد هست و براشون توضیح دادم و گفتند که اگر گوشی شما فردا دزدیده بشه ، اولین کسی که میاید ازشون شکایت میکنید ما هستیم و گفتم که اگر اون موقعی که رمز تراکنش رو نذاشته بودید من موافق بودم ولی زمانی که رمز تراکنش دارم چرا باید نگران حسابم باشم و حتی ذکر کردم که کشور قانون داره و حتی قانون گذار داره و شما کسی نیستی که قانون رو تعیین کنی یا قانون گذار باشی! در نهایت میتونی از قانون پیروی کنی !!

مورد بعدی اینکه شما فیلم های ما رو ارچیو میکنید و طبق صحبت هایی که شد ، ویدیو جدید که ارسال میشه با ویدیو قبلی مطابقت داده می شود ، یعنی کافیست که بانک شما هک شود تا تمام اطلاعات هویتی به بیرون درز پیدا کند!

ما اصرار بر این داشتیم که به صورت تلفنی حساب ما رو ببندن ولی این بانک اصرار زیاد داشت تا من احراز کنم!


خلاصه من قصد دارم که رای جمع کنم تا برای اینکه دارن اطلاعات مکرر میگیرن پیگیری کنم تا این سیاست غلط اصلاح کنند.

و مورد بعدی اینکه یه جمله از سمت من به تیم بانکینو ، برید تیم بلوبانک رو با بالاترین نرخی که ممکنه تهیه کنید! از لحاظ ادب و شعور و دانش فنی یک سر و گردن از همه نئوبانک ها بالاتر هستند !

احراز هویتبانکینوسیاست غلطرفتار نادرست بانکینو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید