ویرگول
ورودثبت نام
Somaye
Somaye
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چند روش برای سحر خیزی!

?سحر خیزی?
1_میتونید گوشیتون دور از رخت خوابتون قرار بدید که مجبور بشید چند قدمی راه برید
2_میتونید گوشی یا ساعت توی یه اتاق دیگه بزارید که مجبور بشید به محیط دیگه برید که کاملا هوشیار باشید
3_استفاده از اپ Alarmyگزینه خوبی هست اما درصورتی خوبه که اون گزینه تصویرش فعال کنید یعنی شما باید از یه مکان ویا...عکس بگیرید که ثابت باشه مثلا از یه قسمت ثابت از روشویی که هیچوقت تغییر نمیکنه گزینه خوبیه
4_این مورد خودم خیلی میپسندم ؛اینکه کنار ساعت یا گوشیتون که کوک میکنید یه سری وسایل قرار بدید مثلا مسواک و حوله و کتابی که قراره صبح بخونید یا برنامه ی فرداتون ممکنه چشمتون بخوره به اینا یادتون بیاد که هدفتون چیه وچرا باید بیدار شید
5_یکی دیگه اینکه برای الارم گوشیتون یه جمله بزارید با توجه به شخصیتتون مثال بزنم
نجنگیده نبازیم!
میخوای اون بازنده ی بازی تو باشی؟
هر رویای اضافه ای که ببینی از رویای اصلیت دور میشی!
6_این مورد ابداعی خودمه:))
اینکه فرق نداره گوشیتونو کجا بزارید یا کنارتون یا دور تر اما اگه دور باشه خیلی بهتره:)
توی یک برگه نوت های استیکی رنگی رنگی یه جمله بنویسید و بچسبونید روی صفحه گوشیتون اینو دیگه قشنگ میبینید:)
7_اینم که روش خودمه میتونید به تمام اعضای خانوادتون بگید که من فردا راس فلان ساعت بیدارم این باعث میشه که شما با خودتون بگید فردا بقیه منتظرن من بیدار شم و خوبی دیگه ممکنه اگه بقیه افراد خانوادتون تو این تایم بیدارشن و ببینن شما خوابید بیدارتون کنن
8_حالا یه چیز خیلی بامزه بگم که جواب داده من خودم اینو از یکی شنیدم واقعا برام جالب بود
اینکه به بالشتتون بگید بیدارتون کنه:/

پ.ن: اما یه سری موارد هم باید رعایت بشه مثل خواب کافی دمای اتاق و تغذیه که در موردش قبلا گفتم با توجه به فصلی که توش قرار گرفتیم
و اینکه درکل اگه خودتون بخواید بیدار میشید اگه نخواید نه. بیراه نگفتن خواستن توانستن است :)

پ.ن: بجز موارد ۶و۷ که ایده خودمه البته شاید بقیه هم میدونستین بقیه چیزایی هستن که میدونم میدونید ممکنه انجام نداده باشید منم یه سریارو کلا انجام ندادم یه سریا هم برای دوسه روز فقط:)

متولد اسفند78،علاقمند به نوشتن!البته طنز نویسی:)) و یک کنکوری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید