ویرگول
ورودثبت نام
Mahtab Sarmast
Mahtab Sarmast
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

آموزش MBTI

معتقدم کسی که mbti رو یاد بگیره و ازش استفاده کنه اولین جمله ای که میگه اینه: " کاش زودتر یاد گرفته بودم"

این پست شاید جنبه تبلیغ داشته باشه اما ناخودآگاه احساس کردم به جای اینکه دائم از مزایای این ابزار بگم چرا رک حرفمو نزنم؟

سال 1397 که در کارگاه استاد عزیزم دکتر شیری شرکت کردم و با mbti آشنا شدم و کم کم در زندگیم با این لنز پیش رفتم، به هرکس که میرسیدم میگفتم حتما کارگاه شرکت کنید، حتما یاد بگیرید و لذت ببرید.

دوست داشتم هرطور شده همه رو با این ابزار و شگفتی هاش آشنا کنم تا اینکه افتخار داشتم در کلاس مربی گری mbti تحت نظر استاد عزیزم شرکت کنم و حالا این مهارت رو دارم که بتونم به هرکسی که تمایل به توسعه فردی، خودآگاهی و بهبود روابطش داره تدریس کنم و تا لحظه ای که به درک کامل از تایپ خودش برسه و به نقاط قوت و ضعف خودش واقف شود در کنار این افراد حضور داشته باشم.

با یادگیری mbti چه چیزی عاید شما می شود:

  • تایپ شخصیتی خودتان را می شناسید
  • ویژگی های مهم تایپ تان را می شناسید
  • نقاط قوت و ضعف تایپ خود را کشف می کنید
  • دیگران را قضاوت نمیکنید و برچسب نمی زنید
  • خودتان را به دلیل برچسب های نابجایی که دیگران به شما می زنند، سرزنش نمی کنید
  • اگر کارفرما هستید طبق تایپ شخصیتی کارمندان خود، مشتریان و رقبا خود رفتار می کنید یا به عبارتی به زبان آن ها صحبت می کنید تا در روابط تان بهبود حاصل شود و به نتیجه مطلوب برسید
  • سو تفاهمات در روابط سازمانی یا عاطفی برطرف می شود
  • و ...

بنابراین به شما پیشنهاد میکنم که حتما این ابزار رو یاد بگیرید و بنده تمام قد در خدمت شما هستم تا بهترین نتیجه حاصل شود :)

در صورت تمایل لطفا ایمیل خود و شغل خود را کامنت بذارید تا بنده خدمتتان پروپوزال ارائه دهم. پیشنهاد بنده برگزاری کارگاه برای افراد مهم سازمان تان می باشد. و اگر به صورت فردی تمایل به یادگیری دارید بنده به صورت خصوصی در خدمت تان هستم.

این ابزار برای همه افراد، همه شغل ها، همه حرفه ها و ... کاربرد دارد.

ضمنا گارانتی بازگشت وجه نیز وجود دارد. چون میدونم از یادگیری این ابزار پشیمان نخواهید شد. جهت آشنایی اولیه با mbti می توانید به پست های ابتدایی اینجانب مراجعه کنید.

"با MBTI تفاوت ها را به رسمیت بشناسید"





mbtiآموزششخصیت شناسیدکترشیریتوسعه فردی و سازمانی
مدرس شخصیت شناسی به روش MBTI هستم و کمک می کنم هر شغل و حرفه ای که داشته باشی، با یادگیری این ابزار دنیای جدیدی رو تجربه کنی. WWW.instagram.com/mahtab.sarmast
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید