روز ها گذشت شب ها صبح شد زمستون بهار شد و کنکور ما هم به نفسای اخرش رسید
هنوز ۴۰ روز باقی مونده ۴۰ روز که میشه توش کارایی کرد که باور نکردنی باشه
کارایی کرد که تهش به خودت بگی من همه توانم رو گذاشتم من همه کار کردم
دلبرکم همیشه و همیشه و همیشه سرت بالاست و باعث افتخارمون هستی همین که تا اینجا جنگیدی یعنی بینظیری
عزیز گرامیم تو ثابت کردی که تو نهاییا خیلی خوبی بلدی چطور بنویسی و مطور بخونی انشالله حالا که به دلت افتاده که ترمیم کنی بهترین نتیجه رو هم میگیری
فقط عزیز قلبم مراقب باش که اگه دیدی سوالا سنگین و سخته اصلا خودتو نبازی ممکنه یه سال نمره ۱۷ ارزشش از نمره ۱۹ سال قبلش بیشتر باشه پس اگه دیدی سخته بدون قطعا برای بقیه خسلی سخت تره چون تو نقطه قوتت تو نهایی بود پارسال هم و این کار رو بلدی
عزیز قلبم سعی کن تا لحظه اخر بجنگی حتی اگه حس کردی داره خراب میشه بازم بجنگ شده ۲۵ صدم بیشتر بگیری
عزیز گرامیم اینو یادت باشه اگه خدایی نکرده یه امتحان اون طور که دلت خواست نشد بهترین راه واسه جبرانش اینه که امتحان بعدی رو به بیست نزدیک تر کنی نمرتو
ببین مثلا اگه یه نفر دینی بگیره ۱۴ و ادبیات بگیره ۱۹.۷۵ ترازش از کسی دینی بگیره ۱۷ ولی ادبیات بگیره ۱۸.۷۵ بیشتر میشه چون نمره های بیشتر از ۱۹ یهو ترازشون عجیب غریب بالا میره و تصادعدیه پس اگه خدایی نکرده یه امتحانی خوب نبود اصلا نا انید نشو فقط با همه وجود بجنگ امتحان بعدیشو خوب
عزیزم میدونم و اینو بهم ثابت کردی سوادش رو داری میتونی ازمس سوالا بر بیای و میدونم تو بهترین اتفاق رو رقم میزنی.
محبوب قلبم من همیشه تو هر لحظه کنارتم دلگرمم به تلاشت پس دلگرم باش به دعاهام نهربونم
امسال سال ماست سال خنده های از ته دلمون روزای ناب و خاطراتی که از همین الان واسش ذوق دارم
یه یا علی بگیم و بسم الله
بریم برای انجام دادن کاری که فقط با مدد حضرت امیرالمونین عملی میشه
یا علی...