سلام عریز قلبم خوبی خوشی خب این که من یه روز دیر تر نوشتم دلیلش همون کار سومی بکو که بهت گفته بودم واست انجام میدم ایشالا یه ردز بهت میگم چی بود
وای وای وای وقتی پیامای تولد محمد رو دیدم قشنگ تمام خاطرات واسم دوره شد
من خب اولین بار که دیدمش موادش بلند بود فک کردم دختره تا اون فیلمه که میگفت من هاپو ام رو فرستادی وای من چقدر هم خندیدم هم دلم میلرزید از این که با یه حالت نا امیدی گفت
بعدا هم که اون فیلم هر چی تو دنیا هست و اون فیلم که میگفت سرش چرا زحم شده فرستادی من حس کردم که یا خدا من چقدر این پسر کوچکلو رو دوسش دارم
خب اخه جانه خدایا هزار مرتبه شکر
وای من عکسا رو صد بار دیدم و هر صد بار قربون صدقش رفت وای دلم رفت واسه طریقه نشستنش سر مبل دو زانو نشته داره شمع رو فوت میکنه هزار تا ایموجی خنده و قلب
وای تو عکسش با کیک که گرفته چقدر ناز کرده خودشو وای وای دلم خواست بخورمش اونجا
چقدر قشنگ و خوشتیپ شده این پسر کوچولو ما
وای خیلی خیلی خیلی دوست دارم گازش بگیرم
واقعا جقدر همتون رو دوست دارم چقدر حس باحالیه واقعا
خیلی خیلی خیلی دوستت دارم عشق قشنگم