سلام خوبی عزیز گرامیم
عشق جانکمفدای سرت که اردیبهشت خوب نبوده ما خدا رو شکر یه تراز ۸۴۰۰ سیو داریم از پارسال و اون هستش
درک میکنم کامل الان ادم حالش خوب نیست غصه داره دلش نمیخواد ادامه بده
ولی خب ببین دلبرکم الان ما یه تراز کنکور خوب داریم از پارسال که حتی اگه تیر کجود نداشت بازم میشد باهاش قبول شد
و واقعا الان مهم تر از کنکور تیر این دو تا امتحان اخره عزیزم
ایشالا یه استرانت کن و شرکع کن با همه توانت همه وجودت بخون برای زیست و شیمی وه بالا بگیری
حتما تا میتونی نمونه هم حل کن و تستا کنکور زیست هم تو هر فصل حتی بزن
که زیست مطمئن باشی
عزیزم میفهممت کامل کامل
فک کنم تو این چند سال تا حالا نگفتم که مثلا بشین همه وجودت رو بزار
ولی رویا الان وقتشه واقعا
اگه تو کل کنکور روزایی وجود داشته باشه که ارزش داشته باشه ادم واسش همه توانش بزاره به نظرم از فردا تا اخرین لحظه امتحان شیمیه دلبر جانم
واقعا با نمره خوب این دوتا میشه بی نیتز بشیم از تیر
و با خیال راحت دیگه اون ۱۴ روز اخر رو بخونیم براب دانشگاه بهتر
عزیز گرامیم این که میگم همه وجود نه این که بگم استراحت نکن ها حتما استراحت کن
ولی بعدش واقعا همه چیز رو کنار بزار و بجنگ انشالله
دوست دارم بیشتر از همیشه معشوق قلبم