سلام خوبی عزیزکم اره منم خوبم خدا رو شکر
کم کم دارم کارای جشن غدیر رو انجام میدم و چیرایی که لازم هست رو درست میکنم
جونم برات بگه که یه تابلو ف ش خیلی قشنگ هم سفارش دادیم
نمیدونم چرا امروز ویرگول قاطی کرده نشد بفرستم عکسشو
اوووم اگه گفتی امسال چقدره حدودا پولی که قراره خرج بشه؟
خب تو فکر کن بعد بیا پایینو بخون
امسال انشالله قراره دو نوع مراسم باشه
مراسم اول تو خوابگاه برای بچه ها باشه و مراسم دوم هم جلوی خوابگاه باشه برای بقیه مردم
تو خوابگاه قراره شیرینی بستنی اب طالبی و ساندویچ سرد بدیم و عزیز دلم همه اینا رو از بهترین جای همدان قراره بگیریم هر کدوم رو
و جلوی خوابگاه هم انشالله هزار لیوان شربت هست که اینم ایشالا سن ایچ میگیرم
بعد چون اب همدان خوب نیست همشم باید اب معدنی باشه
گه خب چیزی که حساب کردم حدودا بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومن میشه انشالله جشن امسالمون
البته جشن امسال یه چیز دیگه هم داره که اونو الان نمیتونم یهت بگم انشالله میمونه برای وقتش که بهت بگم چی بود هر وقت که انشالله امام علی خودشون خواستن میگم بهت دار و دنیام
شما خودت خوبی عشق دلم؟